خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین: اجلاس تهران نشان داد که ایران کانون تعاملات سیاسی جهان است

فرماندار ورامین: اجلاس تهران نشان داد که ایران کانون تعاملات سیاسی جهان است

فرماندار ورامین گفت: دشمنان ادعا می‌کردند ایران منزوی شده است اما اجلاس نم نه تنها نشان داد ایران منزوی نیست بلکه ثابت کرد کشور عزیز ما کانون تعاملات سیاسی جهان است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس صبح امروز جلسه ستاد هماهنگی دفاع مقدس بخش مرکزی شهرستان ورامین با حضور تنی چند از مسئولان ادارات و نهادهای فرهنگی شهرستان و دهیاران بخش مرکزی برگزار شد.

محسن منصوری در این جلسه به عداوت و دشمنی امروز استکبار با انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گرامیداشت ایثارگری‌ها و فداکاری‌های هشت سال نبرد و جهاد ملت بزرگ ایران است که باید همواره این برهه تاریخی مهم مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار ورامین در ادامه افزود: دشمن بعثی عراق با پشتیبانی قدرت‌های استکباری اهداف شومی را در حمله به ایران اسلامی دنبال می‌کرد، آنها تصرف اروند رود و جزایر تنب بزرگ و کوچک و ابوموسی و تجزیه خوزستان را در دستور کار خود داشتند.

وی تصریح کرد: بعثیان عراق که سودای رهبری جهان عرب را در سر می‌پروراندند در حقیقت به پشتوانه استکبار جهانی در پی سقوط نظام جمهوری اسلامی بودند ولی به حول و قوه الهی و با فداکاری و ایثارگری رزمندگان اسلام و ملت قهرمان ایران تمام نقشه‌ها و دشمنی‌های آنها نقش بر آب شد و دفاع مقدس موجب اقتدار ملت ایران شد و امروز دشمنان ما خوار و ذلیل شده‌اند.

منصوری ادامه داد: در برهه کنونی اگر دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی بیشتر از دوران دفاع مقدس نباشد کمتر نیست اما برخلاف این سنگ اندازی‌ها، جمهوری اسلامی هر روز قدرتمندتر از روز گذشته می‌شود و دلیل این ادعا برگزاری باشکوه اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران با حضور مقامات عالی‌رتبه بیش از ۱۲۰ کشور جهان است.

فرماندار شهرستان ورامین اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در این اجلاس مقتدرانه سیاست‌های استکبار را به چالش کشید و از حقوق مسلمانان و مظلومان جهان دفاع کرد و نشان داد انقلاب عظیم اسلامی نمی‌گذارد امید مظلومان جهان به یاس تبدیل شود.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمنان ادعا می‌کردند ایران منزوی شده است اما این اجلاس نه تنها نشان داد ایران منزوی نیست بلکه ثابت کرد کشور عزیز ما کانون تعاملات سیاسی جهان است و میزبانی بزرگ‌ترین گردهمایی جهان پس از گردهمایی سازمان ملل متحد را بر عهده می‌گیرد.

منصوری در پایان اظهار داشت: روزی امام (ره) ما فرمودند «انقلاب اسلامی معجزه قرن بود» هم اکنون ما پرتوهای آن معجزه بزرگ را به طور ملموس مشاهده می‌کنیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.