خانه » اخبار و رویدادها » برگزاری چهارمین جلسه آموزشی مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان در فرمانداری ورامین

برگزاری چهارمین جلسه آموزشی مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان در فرمانداری ورامین

چهارمین جلسه آموزشی مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان ورامین برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین: صبح دیروز چهارمین جلسه آموزشی مدیران روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان با موضوع خبر و خبرنویسی و با تدریس عبدالملکی در فرمانداری ورامین برگزار گردید.

ابتدای این جلسه اختصاص داشت به صحبت های سید محمد زاهدی مدیر روابط عمومی فرمانداری ورامین.

زاهدی ضمن تقدیر از حضار جهت حضور مستمر در جلسات آموزشی گفت: به حمد الله روند اجرایی جلسات آموزشی به نحوی در حال اجراست که ما هر هفته حداقل یک بار دور هم جمع می شویم و با هم تبادل نظر می کنیم. حسن این جلسات این است که علاوه بر آموزش، هر هفته به نوعی یک مجمع روابط عمومی هم تشکیل می شود و این امر به ما در تحقق اهدافمان کمک می کند.

وی با بیان این که مصوبات خوبی در هیأت رئیسه برای تسهیل در کار روابط عمومی ادارات صورت پذیرفته افزود: گذراندن مصوبات برای تسهیل در امور مدیران روابط عمومی به عهده هیأت رئیسه است، رایزنی های لازم هم به عهده هیأت رئیسه است، اما پیگیری نهایی برای تحقق مصوبات را باید مدیران روابط عمومی دستگاههای مرتبط پیگیری کنند تا کار به نتیجه برسد.

پس از صحبت های زاهدی جلسه وارد دستور کار قرار گرفت و عبدالملکی تدریس خود را با موضوع خبر و خبرنویسی به حضار ارائه کرد.

وی در این جلسه پیرامون سبک های خبرنویسی که شامل سبک هرم وارونه، سبک تاریخی، سبک تاریخی همراه با لید، سبک بازگشت به عقب، سبک شگفت انگیز و سبک تشریحی هستند و همچنین مزایای سبک های خبرنویسی صحبت کرد.

گفتنی است سلسله جلسات آموزشی مدیران روابط عمومی ادارات شهرستان ورامین با دو موضوع خبر و خبرنویسی و فنون استفاده از فضای مجازی هر هفته برگزار می گردد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.