خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین :مسوولان خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند

فرماندار ورامین :مسوولان خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند

فرماندار شهرستان ورامین با بیان اینکه دولت نهم و دهم خدمات ارزشمندی انجام داده است افزود: مسوولان دستگاههای مختلف خدمات دولت را اطلاع رسانی کنند.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس  ‘ محسن منصوری ‘ بعدازظهر سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین که با حضور ترکی معاون برنامه ریزی استانداری تهران در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: متاسفانه این کم کاری محدود به شهرها و یا مناطق خاص نمی شود بلکه بیشتر مناطق کشور را شامل می شود.

وی اظهار داشت: خدمات دولت در شهرستان ورامین در سال های اخیر به گونه ای بوده که چهره این شهرستان به طور کامل تغییر یافته و این تغییرات را می توان در حوزه های مختلف مشاهده کرد.

فرماندار ورامین اظهار داشت : در حوزه اداره ورزش و جوانان ، در طول فعالیت دولت های نهم و دهم سرانه فضای ورزشی شهرستان سه برابر شده و این اتفاق باعث پرورش استعدادهای ورزشی و کسب عناوین مختلف کشوری ، استانی و جهانی از سوی ورزشکاران ورامینی شده است .

وی افزود : اجرای بیش از هشت هزار هکتار آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی شهرستان ورامین ، بهره مندی صد درصدی روستاهای ورامین از نعمت گاز ، اجرای طرح های هادی در تمامی روستاهای شهرستان ، افزایش اعتبارات مورد نیاز در حوزه آب و فاضلاب روستایی و اجرای دهها پروژه عمرانی و خدماتی در سطح شهرستان از جمله اقداماتی است که دولت نهم ودهم در راستای رشد و توسعه ورامین صورت داده است .

منصوری با اشاره به آغاز عملیات احداث بیمارستان ۶۴ تختخوابی شهر قرچک گفت : احداث بیمارستان در این شهر به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم این شهر به همت دولت نهم و دهم و با اختصاص اعتباری ۲۰ میلیارد ریالی آغاز شده است.

وی اظهار داشت :احداث مرکز درمانی باقرآباد با اعتبار ۲ میلیارد ریال ، احداث درمانگاه فردیس ، مرکز بهداشت روستای ولی آباد ، خانه بهداشت روستای صالح آباد و دو مرکز امداد جاده ای از جمله خدماتی است که دولت خدمتگزار به مرد شهرستان ورامین ارائه کرده است .

فرماندار ورامین با اشاره به زلزله اخیر استان آذربایجان شرقی گفت : زلزله اخیر زنگ خطری برای سایر مناطق کشور است و باید با برنامه ریزی و تشکیل فعالانه ستادهای مدیریت بحران ، آمادگی لازم در مواجهه با بلایای طبیعی حفظ کرد.

وی افزود : متأسفانه در بسیاری از مناطق در بحث مدیریت بحران ضعف داریم که این امر می تواند در صورت بروز حوادث احتمالی مانند زلزله مشکلات عدیده ای را به همراه داشته باشد .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.