خانه » اخبار و رویدادها » تقدیر از رؤسای برتر شهرستان با حضور مهندس ترکی

تقدیر از رؤسای برتر شهرستان با حضور مهندس ترکی

 

  صبح امروز جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با حضور مهندس ترکی معاونت برنامه ریزی استانداری تهران و مسؤولین شهرستان در فرمانداری ورامین برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین: ابتدای جلسه با سخنرانی امام جمعه محترم قرچک همراه بود و پس از آن فرماندار ورامین ضمن تبریک هفته دولت به مسؤولین شهرستان، اظهار داشت: در این چند ساله و در سطح دولت کارهای خوبی انجام شده، مسیر خدمت به سمتی پیش می رود که همه خود را وقف مردم کرده اند.

وی با اشاره به اقداماتی که در این چند ساله در سطح شهرستان انجام شده بیان داشت: از مهندس ترکی به جهت تخصیص اعتبارات به شهرستان تشکر می کنیم و با توجه به قرار گرفتن در سال آخر دولت از ایشان درخواست می کنیم دریچه اعتبارات را به شهرستان ورامین بیشتر بگشایند تا کارهای خوبی که در سطح شهرستان انجام شده به پایان برسد و یادگار خوبی از دولت برای مردم به جای بماند.

فرماندار ورامین در خصوص برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم بزگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان تصریح کرد: هفته دفاع مقدس به عنوان هفته ای برای ترویج گفتمان انقلاب اسلامی برای کشور ما مطرح است و باید همه دستگاه ها با هماهنگی و برنامه ریزی دقیق نسبت به برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان اقدام نمایند.

ایشان ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های چند ساله تیم فوتسال شهید منصوری قرچک در خصوص ایجاد یک تیم سوپر لیگی والیبال در ورامین خبر داد و گفت: به فضل خدا ما تجربه خوبی در زمینه تیم داری در سطح اول فوتسال کشور داریم و با رایزنی هایی که انجام شده ان شاء الله به زودی شاهد ایجاد تیمی سوپر لیگی در مسابقات والیبال کشور باسرمایه گذاری بخش خصوصی و با مربیگری مصطفی کارخانه در ورامین خواهیم بود.

وی افزود: ما اعتقاد داریم وجود این چنین تیم های ورزشی در شهرستان باعث ایجاد نشاط اجتماعی و رشد ورزش شهرستان خواهد شد.

در ادامه یاسینی معاونت اداری مالی و برنامه ریزی فرمانداری ورامین ضمن عرض خیر مقدم به مهندس ترکی و مسؤولین شهرستان و با یادی از شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی ایران در خصوص برنامه عملیاتی ۵ ساله شهرستان گفت: به حمد الله نسخه نهایی و اصلاح شده برنامه عملیاتی ۵ ساله شهرستان آماده و به استان ارائه شده است.

وی در خصوص اعتبارات تملک دارایی های شهرستان در سال ۹۱ اظهار داشت: از مجموعه اعتبارات تملک دارایی های سال ۹۱ در حود ۱۴ میلیارد آن ابلاغ شده و مابقی در حال پیگیری است تا ان شاء الله ابلاغ آن ها نیز صورت بپذیرد.

در ادامه مهندس ترکی ضمن تقدیر از فرماندار و رؤسای ادارات و ائمه جمعه شهرستان گفت: هر جا که مردم از کار ما راضی بودند قطعا کار ما خوب بوده و هر جا مردم از ما ناراضی بوده اند کارهای ما خوب انجام نشده است.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد گفت: پیروزی گفتمان جمهوری اسلامی در جهان را در این اجلاس تبریک عرض می کنم. قطعا این اجلاس بعد از اجلاس سازمان ملل بزرگترین اجلاس در سطح کشورهای دنیا است و به خاطر برگزاری باشکوه این اجلاس باید از مسؤولین اجرایی این اجلاس تقدیر و تشکر نمود.

وی افزود: فلسفه وجودی اجلاس کشورهای عضو جنبش غیر متعهد ها همان شعار بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و همان شعار نه شرقی نه غربی است.

در ادامه و پس از سخنان مهندس ترکی به مناسبت هفته دولت از رؤسای ادارات صنعت، معدن و تجارت ورامین، آب و فاضلاب روستایی، راه و ترابری، آموزش و پرورش ورامین و اوقاف و امور خیریه ورامین به عنوان مدیران برتر شهرستان تقدیر و به آنان لوح سپاسی اهدا شد.

در ادامه نیز از بخشداران مرکزی، قرچک و جوادآباد تقدیر به عمل آمد و به آنان لوح سپاسی اهدا شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.