خانه » اخبار و رویدادها » محمودی : اجلاس تهران تقابل بزرگ جامعه جهانی با استکباراست

محمودی : اجلاس تهران تقابل بزرگ جامعه جهانی با استکباراست

امام جمعه موقت ورامین گفت: برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران تقابل بزرگ جامعه جهانی با استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل است.

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، افزود: آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل تمام تلاش خود را به کار بستند تا سران کشورها در این اجلاس شرکت نکنند اما این تلاش مورد بی اعتنایی سران عدم تعهد قرار گرفت.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم افتتاحیه اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد گفت: حضرت آقا با فرمایشات خود در برابر نمایندگان بلند پایه سیاسی ۱۲۰ کشور جهان سیاست های امریکا و رژیم غاصب اسراییل را به چالش کشیده و آنها را محاکمه کرد.

وی افزود: نمایش مظلومیت ایران در نمایشگاه ترور دانشمندان هسته ای و عزت کشور در نمایشگاه پیشرفت ها در حاشیه اجلاس پیروزی بزرگی بود که به واسطه برگزاری این اجلاس در ایران به دست آمد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود : برخی کشورها خود را غیرمتعهد می دانند اما غلام حلقه به گوش امریکا و رژیم صهیونیستی هستند، اما این ها باید بدانند پیروزی نهایی متعلق به جبهه حق است و باطل محکوم به شکست است.

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به ۱۵ شوال، سالروز جنگ احد و ۱۷ شوال سالروز جنگ احزاب گفت: در جنگ احد مسلمانان یک هزار نفر بودند و در ابتدا پیروزی نصیب مسلمانان شد اما اتفاق دردناک غفلت مسلمانان و پیروی نکردن از دستور رسول مکرم اسلام(ص) در حراست از تنگه احد به شکست مسلمانان منجر شد.

محمودی افزود: باید از جنگ احد درس بگیریم، دشمنان اسلام همواره از غفلت مسلمین نهایت بهره را برده اند، باید هوشیار باشیم و تنگه ها را حفظ کنیم.

وی تصریح کرد: یکی از مهمترین حمله های دشمن از تنگه ها فتنه ۸۸ است، فتنه ۸۸ جنگ احزاب بود، تمام احزاب ضد انقلاب، استکبار جهانی و منافقان داخلی دست به دست هم دادند تا با اصولی ترین اعتقادات ما مبارزه کنند.

وی گفت: امروز باید بیش از پیش هوشیار باشیم؛ زیرا مدعیان دروغین دین، گاهی با نام و ماسک ارزش ها به صحنه می آیند تا به ارزش ها صدمه بزنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.