خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین : نفاق و تفرقه بیشترین ضربه را به جامعه اسلامی وارد کرده است

فرماندار ورامین : نفاق و تفرقه بیشترین ضربه را به جامعه اسلامی وارد کرده است

فرماندار شهرستان ورامین گفت: از ابتدای تشکیل نظامی جمهوری اسلامی نفاق و تفرقه بیشترین ضربه را به جامعه اسلامی وارد ساخته و ضربه هایی که امروز دشمن به ما وارد می سازد نیز از جنس نفاق است.

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از ایرنا ، ˈ محسن منصوری ˈ که به عنوان سخنران پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک در میان نمازگزاران این شهر سخنرانی می کرد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر را نیزهمین نفاق و منافقینی که با چهره موجه وارد صحنه شده بودند، از ما گرفتند.

وی درباره هفته دولت اظهار داشت: هفته دولت در هر کشور به مناسبتی خاص و یا گرامی داشت خدمت خاصی که دولت انجام داده برگزار می شود اما در کشور ما این گرامیداشت به فرموده مقام معظم رهبری، هفته ای است که به نام شهدای عزیز رجایی و باهنر مزین شده و این بدان معناست که راه شهدا ادامه دارد و ادامه خواهد داشت.

منصوری با بیان این که هفته دولت فرصتی برای بیان خدمات دولت از سوی مسئولان و نقد مردم از دولت است، اظهار داشت: در هفته یاد شده، مسئولان باید خدمات ارایه شده را به گوش مردم برسانند و مردم نیز نقد سازنده خود را بیان کنند تا نواقص مرتفع و راه خدمت رسانی هموار شود.

وی افزود: هفته دولت فرصت خوبی برای بیان خدمات دولت است، خدماتی که ایران اسلامی را در جنبه های مختلف سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از رشد چشمگیری برخوردار ساخته است.

وی گفت: در حوزه دیپلماسی کشور ما رشد بی نظیری داشته به طوری که مشاهده می کنید بزرگترین اجلاس در سطح کشورهای دنیا بعد از اجلاس سازمان ملل و با حضور بیش از ۱۲۰ کشور دنیا در جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده و این نشان از قدرت بالای دیپلماسی و محبوبیت کشور ما در سطح کشور های دنیا دارد.

منصوری ادامه داد: تلاش مسئولان آمریکایی در منصرف کردن کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در عدم حضور در ایران نشان از اهمیت بالای این اجلاس دارد که به فضل خدا تمام نقشه های آنان نقش بر آب شد و اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد درکشور ما با چه شکوهی در حال برگزاری است.

فرماندار ورامین افزود: تمام جهانیان دیدند سخنرانی باشکوه مقام معظم رهبری در آغاز این اجلاس و مواضعی که ایشان در مقابل امپریالیسم و استکبار جهانی داشتند چگونه با استقبال و تشویق حضار و سران کشورهای حاضر در اجلاس مواجه شد.

وی تصریح کرد: برگزاری این اجلاس، سند افتخاری برای جمهوری اسلامی ایران خواهد بود و فرصت سه ساله ریاست جمهوری اسلامی ایران بر این اجلاس فرصت خوبی برای فعال تر شدن دیپلماسی ما در فضای جامعه جهانی خواهد بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.