خانه » اخبار و رویدادها » تعطیلی پمپ گاز ورامین و سرگردانی رانندگان خودروهای گازسوز و عدم پاسخگویی دستگاه مسئول

تعطیلی پمپ گاز ورامین و سرگردانی رانندگان خودروهای گازسوز و عدم پاسخگویی دستگاه مسئول

 

جایگاه CNG

به گزارش ورامین سیتی ، ماه هاست دو جایگاه پمپ گاز CNG ورامین به دلیل بدهی به شرکت گاز تعطیل شده و رانندگان خودروهای گازسوز را سرگردان کرده است.
روز گذشته یکی از رانندگان ورامینی در مصاحبه با روزنامه کیهان گفته بود : چرا بدهی صاحبان پمپ های گاز باید منجر به سرگردانی عده ای راننده که از این راه امرار معاش می کنند، شود و صدها راننده وسایل نقلیه گاز سوز در شهرها و روستاهای اطراف به دنبال تامین سوخت خودروی خود هستند. او اضافه می کند: پس از تبلیغات بسیاری که در زمینه گازسوز کردن خودروها می شد، خودرو خود را تبدیل کردیم، اما این خودروی گازسوز نیاز به گاز دارد !

شنیده ها حاکی از آن است که بدهی این دو جایگاه ، از چند صد میلیون تومان ، فراتر رفته است ؛ حال سوال اینجاست که چرا از همان ابتدا که جایگاه داران از پرداخت بدهی شان ، خودداری می کردند ، جلوی فعالیت شان گرفته نشده بود ؟ و چرا اکنون که جایگاه داران ، این مبالغ را از مردم دریافت نموده اند و بدهی شان را پرداخت نمی کنند ، برخورد محکم با آن ها صورت نمی پذیرد و جایگاه ها در اختیار دیگران قرار نمی گیرد ؟

ورامین سیتی آماده دریافت و انعکاس پاسخ دستگاه های مسئول ( شهرداری ورامین ، اداره گاز و … ) در این امر می باشد .

—————————-

متاسفانه پس از گذشت بیش از ۱۰ روز از انعکاس این گزارش و همچنین پس از گذشت چند دَه روز از این اقدام ، هنوز پاسخی از سوی دستگاه های مسئول ، به مردم شهرستان داده نشده است .

 

۵ نظر

  1. متاسفانه شهرداری ورامین هیچ جوابی نمیدهد و شورای شهر هم ظاهررررررررررررررا بعنوان نهاد ناظر بر عملکرد شورا هستند که ایشان هم وقتی با شهردار رفاقت دارند پیگیری نمیکنند .

  2. آقای شهردار
    لطفا پاسخ دهید

  3. شورای شهر سرشو کرده زیر برف متاسفم

  4. فعلا که کسی پیدا نمیشه روی عملکرد شورای شهر نظارت کنه

  5. سلام

    پمپ گازهای تعطیل که هیچ . پمپ گاز قاسم آباد هم که مال شهرداری هست درست اداره نمیشه . یه کاگرگذاشتن برای شونصدتا ماشین

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.