خانه » اخبار و رویدادها » آیت الله محمودی:جنگ امروز جنگ فرهنگی و اجتماعی است

آیت الله محمودی:جنگ امروز جنگ فرهنگی و اجتماعی است

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از خبرگزاری فارس ، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی بعد از ظهر امروز در کلاس اخلاق که در بیت ایشان برگزار شد با اشاره به موج گسترده تبلیغات دشمن علیه نظام گفت: در میان این تبلیغات عده‌ای نادان در داخل کشور هستند که با اظهارات خود دشمن را تقویت می‌کنند، این افراد منافق نیستند اما ضرر این دوستان نادان کمتر از منافقان نیست.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین گرانی‌های موجود در کشور را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: همه می‌دانند گرانی چیز خوبی نیست، بخش اعظمی از آن هم حاصل همین تحریم‌های غرب علیه نظام اسلامی است اما در حال حاضر کشور درگیر یک جنگ تمام‌عیار است، دفاع مقدس در مورد جنگ نظامی هشت سال بود اما امروز جنگ در مباحث فرهنگی و اجتماعی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: فشار اقتصادی می‌آورند و سپس می‌آیند تبلیغات می‌کنند که نظام ناکارآمد است، خیر، ما در کشور مشکلات داریم، کاستی‌هایی وجود دارد اما ناکارآمدی نیست، این یک جنگ اقتصادی و فرهنگی است و به لطف خداوند ملت ایران پیروز این جنگ است.

امام جمعه ورامین تاکید کرد: این انقلاب عظیم اسلامی راه خود را در اوج عظمت و عزت طی خواهد کرد و به نظام جهانی حضرت مهدی (عج) می‌پیوندد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در پایان برخی دخالت‌های آمریکا در کشورهای منطقه را محکوم کرد و گفت: آمریکا از آن طرف دنیا آمده و در منطقه ما دخالت می‌کند، در سوریه بلوا راه می‌اندازند، بحرین را سرکوب می‌کنند، سعی در به انحراف کشاندن بیداری اسلامی دارند، بدانید قطعا با ذلت و شکست این منطقه را ترک خواهند کرد چراکه امروز دنیای اسلام بیدار شده و دیگر ذلت را نخواهد پذیرفت.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.