خانه » اخبار و رویدادها » بهسازی علائم راهنمایی و رانندگی ورامین

بهسازی علائم راهنمایی و رانندگی ورامین

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از فارس ، سید ابوالفضل قاسمی گفت: در راستای بهبود عبور و مرور شهری و الزام رانندگان به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و کاهش حوادث و تصادفات احتمالی، معابر اصلی شهر ورامین خط کشی و علائم راهنمایی و رانندگی آن بهسازی شد.

معاون خدمات شهری شهرداری ورامین افزود: همواره ایمن‌سازی معابر و ارتقای امنیت عبور و مرور شهر ورامین به دلیل گستردگی جغرافیایی و تردد بالای وسایل نقلیه موتوری، از دغدغه‌های مدیران شهری در حوزه حمل و نقل درون شهری بوده است.

وی تصریح کرد: از همین جهت شهرداری ورامین از اواخر سال گذشته بهسازی علائم راهنمایی و رانندگی و ایمن‌سازی معابر را در دستور کار خود قرار داده و نسبت به تعیین خطوط ایستگاه‌های تاکسی و خط ویژه اتوبوسرانی در طول خیابان‌های اصلی و خطوط ممتد و منقطع خیابان‌های اصلی و خطوط عبوری عابر پیاده و … جهت تسهیل عبور و مرور اقدام و حدوداً به طول پنجاه کیلومتر خط کشی کرده است.

قاسمی در زمینه بهسازی علائم راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: در همین راستا چراغ‌های سه زمانه و چشمک‌زن، علائم ترافیکی و اخباری و … جهت نصب در معابری که از قبل برنامه‌ریزی شده با هماهنگی پلیس راهور نیروی انتظامی انجام شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.