خانه » اخبار و رویدادها » اعلام برنامه‌های آموزش مربیگری و داوری ورامین

اعلام برنامه‌های آموزش مربیگری و داوری ورامین

به گزارش ورامین سیتی و به نقل از فارس ، خانم میرهاشمی در ارتباط با نحوه برگزاری کلاس‌های آموزشی گفت: با توجه به نیاز شهرستان ورامین به افراد مجرب در راستای بهره‌مندی از تجارب آنان برای پرورش استعدادهای ورزشی در نظر گرفتیم کلاس‌های آموزشی در رشته‌های مختلف را دایر کنیم.

مسئول واحد آموزش اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین افزود: در رایزنی با هیئت‌های استان و واحد آموزش اداره‌کل، زمینه برپایی ۱۰ دوره آموزشی تا پایان آبان ماه سال جاری مهیا شد و تقویم برنامه‌ها برای اطلاع علاقمندان در اختیار آنان قرار گرفت.

وی ادامه داد: داوری درجه ۳ والیبال از جمله کلاس‌هایی است که مقرر شد از ششم تا هشتم شهریور ماه سال جاری در سالن ورزشی شهید گلعباسی برپا شود که تاکنون افراد زیادی برای حضور در این کلاس ثبت‌نام به‌عمل آورده‌اند.

میرهاشمی تاکید کرد: کلاس آناتومی که پیش‌نیاز حضور افراد برای شرکت در دوره‌های مربیگری رشته‌های مختلف است از تاریخ ۱۲ تا ۱۵ شهریور ماه و در سالن اجتماعات باشگاه ورزشی انقلاب برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: از دیگر کلاس‌های آموزشی که مقرر شده از ۱۸ تا ۲۳ شهریور ماه برپا شود می‌توان به دوره‌های مربیگری درجه ۳ آمادگی جسمانی اشاره داشت.

مسئول واحد آموزش اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: کلاس‌های مربیگری درجه ۳ هندبال، مربیگری و داوری درجه ۳ والیبال و کارگاه کار با دستگاه‌های بدنسازی از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در راستای ارتقای سطح آگاهی مربیان است.

وی اضافه کرد: تاریخ برگزاری این کلاس‌ها به ترتیب یکم تا پنجم مهر ماه، ۲۲ مهرماه و ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه سال جاری است که کلاس‌های هندبال و والیبال در سالن ورزشی شهید گلعباسی و کار با دستگاه در باشگاه ورزشی کاوه برپا می‌شود.

میرهاشمی بیان داشت: مربیگری و داوری درجه ۳ بسکتبال در بخش آقایان در مهرماه و بانوان در تاریخ ششم آبان ماه شروع به کار خواهد کرد.

این مسئول ادامه داد: کلاس‌های درجه D و C فوتبال نیز در مهرماه برگزار می‌شود.

مسئول واحد آموزش اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در پایان گفت: زمان و نحوه برپایی کلاس‌های مربیگری درجه ۳ پرورش اندام نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

این گزارش حاکی است، برگزاری و صدور مجوزهای دوره‌های مذکور در تاریخ‌های تعیین شده منوط به همکاری فدراسیون و هیئت‌های ورزشی استان تهران است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.