خانه » اخبار و رویدادها » جشنواره فرهنگی ورزشی فجر ۹۲ در شهرستان ورامین برگزار شد

جشنواره فرهنگی ورزشی فجر ۹۲ در شهرستان ورامین برگزار شد

81027623-5473786

همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر ، جشنواره فرهنگی ورزشی فجر ۹۲ در شهرستان ورامین برگزار شد .

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، در این مراسم که روز سه شنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و مسوولین شهرستان ورامین در سالن ورزشی شهید گلعباسی برگزار شد ، از خانواده معظم شهدای ورزشکار و نیز ورزشکاران برتر شهرستان تجلیل به عمل آمد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم گفت : در دومین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر ۹۲ شهرستان ورامین ۱۰ هزار ورزشکار با یکدیگر به رقابت می پردازند .

ˈمجید بذر افشان ˈ افزود : در این دوره از مسابقات ورزشکاران برادر و خواهر در ۴۱ رشته ورزشی انفرادی و گروهی با یکدیگر به رقابت می کنند .

وی اظهار داشت: استقبال ورزشکاران ورامین از دومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی فجر ۹۲ بسیار چشمگیر است و بیش از ۱۰۷ تیم و باشگاه ورزشی آمادگی خود را جهت شرکت در این دوره از مسابقات اعلام کرده اند که به دلیل محدودیت زمانی و فضای برگزاری امکان حضور تمامی این تیم ها در مسابقات وجود نداشت .

وی تصریح کرد : اجرای این جشنواره توانسته همدلی و قابلیت هیأت های مختلف ورزشی را در اجرای منسجم مسابقات ورزشی نشان دهد و این امر می تواند خروجی مناسبی را در شناسایی استعدادهای ورزشی به همراه داشته باشد .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.