خانه » اخبار و رویدادها » فرماندار ورامین از مرکز فنی و حرفه ای شهید مفتح بازدید کرد

فرماندار ورامین از مرکز فنی و حرفه ای شهید مفتح بازدید کرد

فرماندار ورامین به اتفاق هیأت همراه به مناسبت ۶ مرداد روز ملی کارآفرینی و آموزش های فنی و حرفه ای از مرکز آموزش فنی و حرفه ای شماره ۲۵ شهید مفتح ورامین بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین: در این بازدید مهندس منصوری از فعالیت های این مرکز بازدید به عمل آورد و پس از آن به اتفاق جمعی از مسؤولین شهرستان در سالن جلسات این مرکز با ریاست مرکز فتی و حرفه ای جلسه ای برگزار نمودند.

مهندس منصوری در این جلسه ضمن تقدیر از زحمات ریاست مرکز گفت:متاسفانه از همه ظرفیت های این مرکز استفاده نمی شود که باید با برقراری تعامل بین این مرکز و مدیران ادارات از همه ظرفیت ها بهره برداری شود.

وی اظهار داشت: باید این مرکز را به مردم و جوانان بیشتر معرفی کنیم تا آنها با آشنایی با این مرکز بتوانند حرفه مورد علاقه خود را بصورت حرفه ای فرا بگیرند و با استفاده از مدرکی که از این مرکز دریافت می نمایند بتوانند تسهیل در انجام مراحل قانونی دریافت تسهیلات برای ایجاد شغل خود صورت دهند.

گفتنی است در این جلسه مصوب شد رؤسای ادارات جهاد کشاورزی و صنعت،معدن و تجارت با تعامل با این مرکز، دوره های آموزشی خود را برگزار نمایند و مرکز نیز موظف شد برای کارآموزان معرفی شده از سوی ادارات گواهی نامه صادر نماید.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.