خانه » اخبار و رویدادها » برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ورامین

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان ورامین

صبح دیروز جلسه شورای اداری شهرستان ورامین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ورامین: مصادف با پنجمین روز ماه مبارک رمضان جلسه شورای اداری شهرستان ورامین برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خصوص برکت و اهمیت نمازجمعه و همچنین حضور مؤثر مسؤولین در نماز جمعه نکاتی را بیان داشت.
وی با بیان این نکته که بسیاری از شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس از نمازجمعه به جبهه رفتند و در راه اسلام شهید شدند افزود: ان شاء الله همه مسؤولین با اهمیت دادن به جایگاه نماز جمعه تجدید میثاقی با آرمان های حضرت امام (ره) داشته باشند.
در ادامه یاسینی معاونت اداری مالی و برنامه ریزی فرمانداری به ایراد سخن پرداخت.
وی پس از تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی بهره برداری هر چه بیشتر مسؤولین از این ماه پر برکت در خصوص برنامه های پیش رو در هفته دولت گفت: به جهت پیش رو داشتن هفته دولت لازم است رؤسای ادارات شهرستان گزارش مستند و جامعی از خدمات خود را جهت ارائه به مردم شریف در هفته دولت تنظیم نمایند.
وی افزود: گزارش ها در فاز اول باید بیانگر خدمات یک ساله و در فاز دوم خدمات سه ساله و در فاز نهایی نمایانگر خدمات هفت ساله دستگاه ها و ادارات باشد.

یاسینی پیرامون شاخصه های دیگر گزارش عملکرد ادارات اظهار داشت: گزارش عملکرد باید مستند‏، مصور و آماری باشد و بصورت مقایسه ای بیان شود خدمات که هر دستگاه نسبت به گذشته به چه میزان رشد داشته است.
معاون اداری مالی و برنامه ریزی فرمانداری در خصوص روز کارمند گفت: رؤسای محترم ادارات برای روز کارمند و تجلیل از این قشر زحمت کش باید یک کارمند و یک کارشناس نمونه خود را بر اساس ضوابط و شاخص ها و با رعایت عدالت انتخاب و به فرمانداری معرفی نمایند.
وی درباره تجهیز ادارات به اتوماسیون اداری گفت: زیر ساخت های لازم از سوی فرمانداری برای ایجاد ارتباط بین ادارات و فرمانداری با استفاده از اتوماسیون آماده شده و رؤسای ادارات می بایست اقدامات لازم را جهت اتصال به اتوماسیون اداری فرمانداری انجام دهند تا دیگر نامه ای به صورت دستی صادر نشود.
در ادامه دکتر کارخانه رئیس شبکه بهداشت و سراغی فرمانده بسیج ادارات شهرستان نکاتی را پیرامون حوزه کاری خود بیان داشتند.
پس از آن محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسؤولین شهرستان گفت: این روزها در آستانه سالگرد اقامه اولین نمازجمعه در جمهوری اسلامی قرار داریم که این روز را به ائمه جمعه محترم تبریک عرض می کنم.
وی در ابتدای سخنان خود به بازخوانی فرمایشات روز گذشته حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) پرداخت و گفت: وضعیت عمومی کشور امیدوار کننده است به فرمایش حضرت آقا ما در شرایط بدر و خیبر هستیم و البته باید مراقبت شود و برنامه ریزی شود تا راه را درست طی کنیم و به مقصد برسیم.
وی افزود: چالش هایی که پیش روی ملت ایران است بخشی از واقعیت هاست‏، تحریم ها بخشی از واقعیت هاست. امروز سبک جنگ عوض شده. امروز تمرکز دشمن روی جنگ اقتصادی و فرهنگی است.
وی اظهار داشت: روزی ما قلبا اعتقاد داریم که اگر دور کشور ما را دیوار بتنی بکشند خودمان می توانیم کشور را اداره کنیم و اگر همه دنیا هم دست به دست هم بدهند، ما ایستاده ایم.
فرماندار ورامین در خصوص بیان نکات اداری گفت: کمتر از یک ماه تا هفته دولت زمان باقی است و باید در این هفته خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانیم که به همین جهت ستاد اطلاع رسانی خدمات دولت در فرمانداری تشکیل خواهد شد.
وی با بیان این که با تدبیر مجلس شورای اسلامی سال مالی ۹۰ دو ماه تمدید شده بیان داشت: فرصت هزینه کرد بودجه های عمرانی سال مالی ۹۰ تا پایان تیر ماه بوده که دو ماه تمدید شده و این فرصت را باید غنیمت شمرد و با برنامه ریزی و سرعت بخشی به کار همه پروژه های عمرانی به اتمام برسد.
در پایان محسن منصوری در خصوص هفته دولت گفت: دفترچه گزارش عملکرد دستگاه های دولتی از سوی فرمانداری ورامین در حال آماده سازی است و رؤسای ادارات می بایست هر چه سریع تر گزارش عملکرد اداره خود را برای روابط عمومی فرمانداری ارسال نمایند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.