خانه » اخبار و رویدادها » براتلو: سربلندی نظام مدیون مردم و مقام معظم رهبری است

براتلو: سربلندی نظام مدیون مردم و مقام معظم رهبری است

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران گفت : سربلندی نظام مدیون بصیرت مردم و درایت و هدایت های مقام معظم رهبری است .

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، صفرعلی براتلو روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت : دشمنان قسم خورده نظام مقد س جمهوری اسلامی در طول سال گذشته تلاش داشتند تا با تحریم های به اصطلاح فلج کننده مردم را در برابر نظام قرار دهند و برای کشور چالش اجتماعی به وجود آورند .

وی گفت : دشمن تلاش می کرد تا در سایه فشار اقتصادی باعث فشار اجتماعی بر نظام شود و با آوردن مردم به کف خیابان مردم را در برابر نظام قرار دهد تا مسئولین از مواضع خود عقب نشینی نموده و سیاست خود را تغییر دهند .

وی اظهار داشت : فشار اقتصادی دشمن بر این امر استوار شده بود که مقاومت نظام به سازش تغییر پیدا کرده و درمذاکرات دست ایران جلوی دشمنان بالا رود .

وی افزود : استکبار جهانی ۹ ماه جریان مذاکرات با ایران را به تأخیر انداخت تا شاید تحریم ها اثر خود را بر روی مردم بگذارد و بتوانند از ایران امتیاز بگیرند ولی مردم در ۲۲ بهمن سال گذشته با حضور پرشورتر از سال های قبل دشمن را مبهوت قدرت و شناخت خود کرد .

وی اظهار داشت : مردم به خوبی فشارهای مربوط تحریم ها را مدیریت کردند و با تغییر فرهنگ خود تحریم های دشمنان را به فرصتی برای خود و نظام تبدیل نمودند .

وی گفت : دشمن در ماه های انتهایی سال این گونه تبلیغ کرد که شور و نشاط از ایران رخت بسته و امسال سفرهای نوروزی کاهش خواهد یافت ولی همه شاهد بودند که بیش از ۱۰ درصد به میزان سفرهای نوروزی افزوده شد و این حجم از سفرهای نوروزی نشان داد که تحریم ها نتوانست امید ، نشاط و شور را از مردم بگیرد .

وی افزود : در برنامه های چهارشنبه آخر سال و روز طبیعت کمترین مشکلی در کشور به وجود نیامد و مردم با حضور آرام و با شعف خود ثابت کردند که از درایت و بصیرت لازم در مواجهه با توطئه های دشمنان برخوردار می باشند .

وی تصریح کرد : امروز مردم ایران اسلامی ولایت مداری خود را در عرصه های مختلف ثابت کرده اند و با پیروی محض از ولایت فقیه توطئه استکبار جهانی را خنثی می نماید.

براتلو گفت : با وجود تحریم های اعمال شده از سوی دشمنان تنها در استان تهران در طول سال گذشته ۹۳ هزار واحد مسکن مهر به مردم تحویل داده شد .

معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران افزود : در طول سال گذشته شاهد رشد ۸/۹ درصدی طرح توسعه کشاورزی در استان تهران بوده ایم و برای اجرای طرح های توسعه کشاورزی استان تهران بیش از ۳۴۰ میلیارد تومان تسهیلات بین کشاورزان توزیع گردید .

وی گفت : در بخش سرمایه گذاری خارجی در استان تهران در طول سال گذشته شاهد رشد چشمگیری در این حوزه بوده ایم و بیش از ۲۱۶میلیون دلار در استان سرمایه گذاری صورت گرفته است .

وی با اشاره به برگزاری ۳۳ همایش بین المللی در استان تهران در طول سال گذشته اظهار داشت : استان تهران در حوزه امنیت نیز در سال گذشته سال بسیار آرامی را پشت سر گذاشت و علیرغم تلاش دشمنان برای بر هم زدن امنیت اجرای اجلاس سران غیر متعهد ها این همایش بین المللی بدون هیچ مشکلی برگزار شد .

وی گفت : موفقیت ایران اسلامی از مرز های داخلی نیز گذشته و امروز شاهد هستیم که در جنگ هشت روزه غزه ، دست اسرائیل در برابر ایران بالا رفت .

وی افزود : کنگره آمریکا رسما برای جلوگیری از نفوذ ایران در آمریکای لاتین بودجه پیش بینی می کند که این نشان در اقتدار و نفود ایران در حضور در جهان دارد .

وی افزود : سخنان مقام معظم رهبری در اوایل سال اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را ثابت کرد و اقتدار و عظمت ایران به جهانیان نشان داد .

وی اظهار داشت : امروز ایران اسلامی در حساس ترین شرایط قرار دارد و باید با هوشیاری و درایت زمینه خدمت رسانی بیشتر به مردم را فراهم نمود .

وی گفت : تحریم ها نباید مانعی در ارائه خدمت به مردمی شود که با وجود تمامی مشکلات و تحریم ها در برابر تهدیدات دشمنان ایستادگی کرده و تمامی توطئه ها را خنثی نمودند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.