خانه » اخبار و رویدادها » اخبار انتخابات » فرماندار ورامین: حضور حداکثری در انتخابات نمود عینی حماسه سیاسی است

فرماندار ورامین: حضور حداکثری در انتخابات نمود عینی حماسه سیاسی است

فرماندار شهرستان ورامین گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نمود عینی تحقق شعار حماسه سیاسی است.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا ، محسن منصوری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: انتخاب شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری نشان از درایت و شناخت ایشان در مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی گفت : در سال های اخیر دشمن تلاش دارد تا فشارهای خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بستر مسایل اقتصادی اعمال نماید و این امر زمانی مشکل ساز خواهد شد تا مشکلات اقتصادی خود را با نابسامانی های اجتماعی همراه سازد ولی مردم ایران اسلامی ثابت کردند با شناخت بصیرت و درایت توطئه های دشمنان را شناخته و زمینه خنثی شدن آنها را فراهم نموده اند.

وی اظهار داشت : امروز همه مردم و مسوولین وظیفه دارند فارغ از بحث های شعاری با شناخت موولفه های حماسه سیاسی و اقتصادی زمینه محقق شدن فرمایشات مقام معظم رهبری را فراهم نمایند.

وی افزود : مهمترین مؤلفه تحقق حماسه سیاسی ، حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است و همه مردم و مسئولین وظیفه دارند تا زمینه این امر مهم را فراهم نمایند .

منصوری گفت : مردم و مسئولین باید با حرکتی جهادی در خرداد ماه تراز ممتازی از مشارکت مردم در انتخابات را شکل دهند و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را به جهانیان ثابت نمایند .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.