خانه » اخبار و رویدادها » مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی: بزرگترین دغدغه ما ایجاد تفکر بسیجی در تشکل‌های اسلامی است

مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی: بزرگترین دغدغه ما ایجاد تفکر بسیجی در تشکل‌های اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز جلسه تودیع و معارفه مسئول قدیم و جدید تشکل‌های دانشجویی در واحد ورامین‌ ـ پیشوا با حضور محسن منصوری فرماندار شهرستان ورامین، مجتبی اکبری مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت رئیسه، مدیران و مسئولان بسیج دانشگاه در محل دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین‌ ـ پیشوا برگزار شد.

محمدرضا ربیعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا در این جلسه ضمن خیرمقدم به مدعوین، اعیاد خجسته شعبانیه را تبریک عرض کرد و ضمن ارائه دستاوردهای واحد، هدف از انعقاد این جلسه را بیان کرد.

دانشجویان متدین و اسلامی حافظ نظام و ولایت

فرماندار شهرستان ورامین نیز ضمن تشکر از تشکیل این جلسه در ارتباط با اهداف تشکل‌های دانشجویی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با دانشجویان بسیجی و دفاتر تشکل‌ها بیاناتی اظهار داشت.

محسن منصوری در بخشی از سخنان خود به نیروسازی و رشد و بالندگی و سرمایه‌گذاری بر روی جوانان و احیای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و تقویت نیروهای متدین در خدمت نظام سخن گفت.

این مسئول دانشجویان متدین و اسلامی را حافظ نظام و ولایت دانست و از تشکل‌های دانشجویی درخواست کرد که با رویکرد بسیجی و منشأ اثر و خیر و برکت بودن و با یک رقابت سالم و سازنده در اصول و مبانی عمل کنند.

بزرگترین دغدغه ما، ایجاد تفکر بسیجی در تشکل‌های اسلامی است

مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی نیز ضمن تشکر از تشکیل چنین جلسه‌ای در واحد ورامین ـ پیشوا، عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی می‌بایست از تک صدایی بیرون بیاید.

مجتبی اکبری گذشته تشکل دانشجویی را نسبتاً ضعیف و در خور شأن این تشکل ندانست و اظهار داشت که چرا دانشگاه آزاد اسلامی اگر می‌خواست در شهری شعبه‌ای ایجاد و دایر کند مسئولان شهر احساس نگرانی داشتند، مگر نه این که اصل نگرش تحصیل دانشجویان بوده است و در این مسیر چه اتفاقی رخ داده که باعث این نگرانی شده بود؟

وی در ادامه بیان داشت: جریانی قصد داشت که تشکل‌ها را به سمت و سوی دیگر سوق دهد که زیبنده دانشگاه آزاد اسلامی نبود.

اکبری خاطرنشان کرد: امروز که در خدمت شما عزیزان هستم و با مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی، رفتارش در تمام امور شفاف شده و دغدغه واقعی کنونی اسلامی کردن دانشگاه است که در حال اجراست و دانشگاه آزاد اسلامی در بحث فرهنگی و عفاف و حجاب اهتمام خاص دارد.

مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: ابتدا باید کار اسلامی انجام داد و بعد به بعد سیاسی وارد شویم و بحث فرهنگی را از واجبات دانشگاه دانست و بزرگترین دغدغه ما اسلامی کردن فضای دانشگاه و ایجاد تفکر بسیجی در تشکل‌های اسلامی است.

اکبری با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب بیان داشت: رهبر معظم انقلاب خطاب به مسئولان می‌فرمایند که در عرصه فرهنگ و هنر احساس نگرانی می‌کنم و تذکراتی در این خصوص نیز داده‌اند.

مدیرکل تشکل‌های سیاسی اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان به ستادهای تشکیل شده در واحدها و قانون‌مند کردن تشکل‌ها و جذب نیروهای مؤمن انقلابی و متدین و پرورش آن‌ها در این تشکل اسلامی اشاره کرد.

معرفی مسئول تشکل‌های دانشجویی در واحد ورامین ـ پیشوا

مسکین اردستانی، مسئول جدید تشکل‌های دانشجویی واحد ورامین ‌ـ پیشوا و قیامدشت در پایان این مراسم طی سخنانی از ریاست و اعضای هیئت رئیسه جهت همکاری و رونق تشکل‌های دانشجویی در خواست یاری کرد و گفت: به لطف خدا با همکاری دوستان و یاری خداوند در بهبود سیستم و اسلامی شدن قدم بر خواهیم داشت و از حسن اعتماد همه اعضا تشکر نمود و اظهار کرد که با همکاری بسیج دانشجویی کارها را پیش خواهیم برد و در پایان این مراسم از خدمات شایسته مهندس سلیمانی در زمان مسئولیت تشکل‌های دانشجویی تقدیر و تشکر شد و طی حکمی مسکین اردستانی به عنوان مسئول تشکل‌های دانشجویی در واحد ورامین ‌ـ پیشوا معرفی شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.