خانه » اخبار و رویدادها » طرح سپاس از ۵۱۳ خانواده شاهد و ایثارگر ورامین برگزار می شود

طرح سپاس از ۵۱۳ خانواده شاهد و ایثارگر ورامین برگزار می شود

محسن خوانساری روز سه شنبه در جلسه هماهنگی اجرای طرح سپاس از خانواده معظم شاهد و ایثاگر شهرستان ورامین گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران حق ویژه ای بر گردن مردم و مسئولان دارند و همه افراد وظیفه دارند تا ضمن پاسداشت ایثار آنان، از نزدیک با خانواده این عزیزان دیدار داشته و با مسائل و مشکلات آنان آشنا شوند.
وی اظهار کرد: اجرای طرح سپاس در شهرستان ورامین برای نخستین بار در سطح کشور و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران ، مسئولان و رؤسای ادارات بنیاد شهید استان تهران، ائمه جمعه و مسئولان شهرستان ورامین در روز دوم آذرماه سال جاری طی یک روز اجرا شده و طی آن از ۵۱۳ خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان با حضور مسئولان تقدیر به عمل خواهد آمد.
وی افزود: در اجرای این طرح ۱۷۱ اکیپ از کل استان تهران و شهرستان ورامین با حضور در منازل ۱۵۰خانواده شهید و ۳۶۳ خانواده جانباز از مقام شامخ شهیدان و ایثارگران و خانواده معظم آنان تجلیل به عمل خواهند آورد.
خوانساری رسیدگی به وضعیت خانواده معظم شهدا و ایثارگران را وظیفه مسئولان اعلام کرد و گفت: حضور در منزل شهیدان باید به عنوان وظیفه ذاتی مسئولان در طول سال اجرا شود تا مسئولان از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شده و ضمن رفع آنها، از حضور معنوی خانواده معظم شهدا در خدمت رسانی بیشتر به مردم بهره ببرند.
نماینده دولت در ورامین افزود: با اجرای طرح سپاس می توان بیش از گذشته با شخصیت شهیدان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شده و آثار بیشتری از دلاوری و از خودگذشتگی آنان را در اختیار جامعه قرار داد که یقینا این امر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه منجر خواهد.
وی اظهار کرد: اکیپ های حاضر در این مراسم معنوی، روز دوم آذرماه پس از حضور در گلزار شهدای حسین رضا (ع) ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا طبق برنامه ریزی صورت گرفته در منزل شهیدان و ایثارگران در مناطق مختلف شهرستان حضور یافته و از نزدیک با این عزیزان دیدار خواهند داشت .
شهرستان ورامین در طول دوران هشت سال دفاع مقدس یک هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم اسلام کرده است.

ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.