خانه » اخبار و رویدادها » آقای فرماندار! مواظب باشید مردم را به ناکجا آباد نبرید!

آقای فرماندار! مواظب باشید مردم را به ناکجا آباد نبرید!

خیلی بد است اگر مسول مافوق نا امید برگردد و وسط راه برگشت بگوییم آقا اشتباه شد، کارخانه چندمتر بالاتر است!!! به فکر آبروی شهرستان و مردم باشیم. این اشکالات ناشی از چیست؟

اگر اعضای هیت دولت آمدند، لطفا، از قبل بدانید که کجا قرار است این عزیزان را جهت بازدید ببرید. چون معاون استاندار را پشت درب بسته کارخانه ای در لکه صنعتی خیرآباد بردید و بعد متوجه شدید که کارخانه را اشتباه رفته اید!!! حقیقتا چشممان ترس کرده که نکند رییس جمهور و یا نماینده ای از طرف ایشان نیز سرانجامی مانند مهندس کریمی در اتظارش باشد.

این خیلی بد است که عضوی از دولت بیاید و آدرس مکان مورد بازدید را مسول منطقه نداند!!! خیلی بد است اگر مسول مافوق نا امید برگردد و وسط راه برگشت بگوییم آقا اشتباه شد، کارخانه چندمتر بالاتر است!!! به فکر آبروی شهرستان و مردم باشیم. این اشکالات ناشی از چیست؟ از مهندس کریمی خیلی سپاسگزاریم که فروتنی کردند اما اگر این اوضاع برای رییس جمهور یا وزرا و یا حتی استاندار رخ دهد نتیجه اش چه می شود؟ اینکه فرماندار یک شهرستان، معاون استاندار را اشتباهی پشت درب یک کارخانه می برد و بعد از مدتی که به درب می کوبند و کسی پاسخ نمی دهد  با کمک اهالی منطقه تازه متوجه می شود که آدرس را غلط آمده، نشان از چه چیزی دارد؟

به نظر می آید اگر فرمانداری مورد قابل عرضه ای جهت بازدید رییس جمهور دارد، چند مرتبه ای مسیر را بروند که اعضای هئیت دولت را پشت درب بسته نگذارند. البته اگر موردی باشد…

برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

اسوه نیوز

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.