خانه » اخبار و رویدادها » تغییر ساعت مسابقات لیگ برتر والیبال که همزمان با اذان مغرب است، خللی در روند برگزاری مسابقات ایجاد نمی کند

تغییر ساعت مسابقات لیگ برتر والیبال که همزمان با اذان مغرب است، خللی در روند برگزاری مسابقات ایجاد نمی کند

امام جمعه موقت ورامین گفت: برگزاری مسابقات لیگ والیبال همزمان با اذان قابل قبول نیست.

شامگاه یکشنبه حجت الاسلام سید محسن محمودی در جمع برخی خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به حضور تیم متین ورامین در لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور اظهار داشت: باید از ظرفیت های حضور تیم های مختلف شهرستان در مسابقات ورزشی برای معرفی فرهنگ و ارزش های دیار ۱۵ خرداد استفاده کرد.

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور همزمان با اذان مغرب و عشا، افزود: سازمان لیگ باید در این زمینه تجدید نظر جدی کند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقه والیبال همزمان با اذان مغرب و اقامه نماز به هیچ عنوان قابل قبول نبوده و سازمان لیگ و فدارسیون والیبال می تواند این مسابقات را ساعات قبل یا بعد از اذان برگزار کند.

محمودی اضافه کرد: در کنار فعالیت های ورزشی و پرورش جسم و افزایش شور و نشاط در جامعه، باید زمینه پرورش ویژگی های اخلاقی را نیز فراهم کرد و باید مسئولان ورزش کشور به این موضوع توجه کنند.

وی عنوان کرد: امیدواریم فدراسیون والیبال موضوع تغییر ساعات مسابقات را در دستور کار قرار دهد و قطعا این مهم خللی در روند برگزاری مسابقات ایجاد نمی کند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: در برخی لیگ های دیگر ورزشی نظیر فوتبال نیز این امر به دفعات مشاهده شده که امیدواریم مسئولان ورزشی به این مسائل مهم توجه کنند.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.