خانه » اخبار و رویدادها » کشتار مردم در کشورهای اسلامی بخاطر فراموش کردن جنایات اسراییل است/ موضع آیت الله خزعلی در برابر فتنه گران و ساکتان فتنه از یاد نمی رود

کشتار مردم در کشورهای اسلامی بخاطر فراموش کردن جنایات اسراییل است/ موضع آیت الله خزعلی در برابر فتنه گران و ساکتان فتنه از یاد نمی رود

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه شهرستان ورامین با اشاره به در پیش بودن آغاز سال تحصیلی جدید اظهار داشت: تا چند روز دیگر نسل جوان و آینده ساز کشور به دانشگاه ها، مدارس و حوزه های علمیه سرازیر می شوند و باید قدر این فرصت ها را دانست.

امام جمعه موقت ورامین افزود: اساتید، معلمان و فرهنگیان بدانند که جوانان مردم به دست آن ها به امانت سپرده می شوند و باید تمام توان و تلاش خود را برای تریبت قرآنی و دینی آینده سازان ایران اسلامی به کار ببرد.

مدیران مدارس در تقویب حجاب دختران کوشا باشند

وی ادامه داد: مدیران مدارس باید برای حفظ تقوا بویژه حجاب دختران تلاش جدی تری کنند و نباید در این زمینی سستی و رخوت در وجود ما ایجاد شود.

محمودی با اشاره به ضرورت همکاری اولیای دانش آموزان با مدارس گفت: اولیای دانش آموزان باید با مدارس همکاری جدی تری داشته باشند تا آینده جوانان خود را تضمین و دانش آموزان نیز باید خوب درس بخوانند تا آینده کشور خود را رقم بزنند زیرا چشم امید همه به آینده سازان ایران اسلامی است.

کشتار مردم در کشورهای اسلامی بخاطر فراموش کردن جنایات اسراییل است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با محکومیت جنایات اسراییل در فلسطین بیان داشت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی روز به روز ابعاد گسترده تری پیدا می کند و به نظر می رسد راه انداختن قتل و غارت و کشتار در کشورهای اسلامی برای فراموش کردن قدس و جنایات صهیونیست هاست.

وی متذکر شد: امروز مشاهده می کنیم که به دست مسلمانان، مسلمانان کشته می شوند و در طرف دیگر رژیم غاصب صهیونیستی در میان سکوت و جهالت سران کشورهای اسلامی به مسجد الاقصی حمله و بخشی از مسجد را تخریب و مسلمانان را مجروح می کند.

محمودی یادآور شد: امروز روز فریاد جهان اسلام بر علیه صهیونیست ها و عمال آن هاست و هر کس امروز سکوت کند خائن به اسلام و مسلمین بوده و اسراییل نیز باید بداند که قدس شریف قبله اول مسلمانان و متعلق به مسلمین است و در آینده ای نزدیک با عنایت پروردگار متعال آزاد خواهد شد.

بیداری اسلامی نتیجه پیروزی ایران در جنگ تحمیلی است

خطیب نماز جمعه ورامین در ادامه با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس عنوان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای طلایی  و افتخار آفرین ملت ایران است که با اراده  پولادین در برابر تمام دنیای کفر ایستاد.

وی افزود: ما در جنگ تحمیلی فقط با صدام و رژیم بعث عراق روبرو نبودیم بلکه تمامی دنیای کفر به کمک صدام آمده بودند اما مقاومت مثال زدنی جوانان این مرز و بوم و روحیه انقلابی و ایثارگری مردم این کشور، تمام قدرت ها را زمین گیر کرد.

محمودی ادامه داد: امروز نتیجه پیروزی ایران در هشت سال دفاع مقدس را می توان در عراق، سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و بحرین ببینیم، زیرا دفاع مقدس نشان داد که می توان در برابر استکبار ایستاد.

وی اضافه کرد: روحیه انقلابی ملت ایران به برکت امام و شهدا و در سایه هدایت های مقام معظم رهبری حفظ شده و این آرزو که روزی ملت ایران از انقلاب و ارزش های آن دور شود، تحقق پیدا نخواهد کرد.

شعر و شاعری برای اهلبیت قیمت دارد

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین در ادامه به روز شعر و ادب فارسی اشاره کرد و بیان داشت: روز شعر و ادب فارسی را به مناسبت سالروز درگذشت شاعر نام آور، شهریار نامگذاری شده است.

وی افزود: شعر و شاعری برای اهلبیت قیمت دارد همانگونه که شعر برای طاغوت و در راه فساد مایه سرافکندگی است.

موضع آیت الله خزعلی در برابر فتنه گران و ساکتان فتنه از یاد نمی رود

محمودی در ادامه با تسلیت فقدان عالم ربانی آیت الله خزعلی اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز این عالم ربانی، ولایتمداری تمام عیار وی بود و به معنای واقعی کلمه مرید واقعی امام محسوب می شد تا جایی که وصیت کرد بر روی سنگ قبرش دوستدار خمینی حک شود.

وی افزود: یکی دیگر از ویژگی های آیت الله خزعلی، شجاعت و جسارت وی در برابر منحرفان سیاسی و فکری در زمان رژیم شاه بود که با زبان کوبنده و منطق گویا در برابر جنایات شاه افشاگری می کرد.

محمودی متذکر شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز در سنگرهای مختلف نظام در برابر منحرفان ایستادگی کرد که نقطه اوج آن را در برابر فتنه گران و ساکتان فتنه مشاهده کردیم.

وی گفت: طرد منحرفان حتی پسرش از دیگر ویژگی های بارز این عالم مجاهد بود، به طوری که وقتی دید فرزندش در مسائل سیاسی دچار انحراف شد، رسما اعلام کرد که مواضع او ربطی به من ندارد و کاش همه چنین جرأت و جسارتی را داشتند.

محمودی یادآور شد: فرهنگسازی در حوزه غدیر از جمله خدمات بارز آیت الله خزعلی محسوب می شد و بنیاد غدیر تحت هدایت های وی خدمات شایسته ای را برای گسترش موضوع ولایت امام علی(ع) انجام داد.

باید برای رهایی حرمین شریفین از دست حکام زورگو فکری کرد

وی در ادامه به حادثه سقوط جرثقیل در مکه مکرمه اشاره کرد و گفت: حادثه تلخ سقوط جرثقیل در مسجد الحرام و کشته شدن مظلومانه حجاج بیت الله الحرام نشان داد که جهان اسلام باید برای رهایی از حرمین شریفین از دست حاکمان مزدور فکری کند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: این جنایات پرونده ننگین آل سعود را تاریک و سیاه کرده و خشم و نفرت مردم از این رژیم دست نشانده را افزایش داده است.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.