خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » راه‌اندازی خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی در شهرک‌های اقماری و پرجمعیت ورامین

راه‌اندازی خطوط تاکسیرانی و اتوبوسرانی در شهرک‌های اقماری و پرجمعیت ورامین

جعفر اردستانی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظر به گسترش شهر و سکونت شهروندان ورامینی در شهرک‌های جدید و توسعه محلات مختلف ضروری است جهت سهولت دسترسی همشهریان به نقاط مختلف شهر به‌ویژه مرکز شهر، خدمات شایسته و مدیریت شده‌ای به مردم صورت گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ورامین از پیشنهاد ایجاد خط تاکسیرانی در مسیرهای شهرک‌های اطراف میدان سپاه، فجر سپاه از انتهای خیابان شهید فکوری، فرزانگان و مخابرات تا میدان امام حسین (ع) و بیمارستان ۱۵ خرداد تا شهرستان پیشوا خبر داد.

وی با اشاره به توسعه خطوط مسیرهای میدان امام ـ سکینه بانو تا سی.ان. جی حصارک و بیمارستان مفتح تا میدان بسیج افزود: برای بالا بردن سطح رضایت‌مندی شهروندان خیرآباد و مدرس باید ترتیبی اتخاذ شود تا تاکسی‌های میدان امام خمینی (ره) تا خیرآباد محدوده ورودی قرچک به شهر ورامین به شهروندان سرویس داده شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ورامین از تعیین مسیرهای جدید اتوبوسرانی در شهر خبر داد و گفت: به همین منظور طی مکاتبه‌ای با شهردار ورامین پیشنهاد شد تا در مسیرهای دانشسرا، شهرک رضی، کهنه گل، میدان رازی و مسیر خیرآباد، کارخانه قند، میدان امام حسین (ع)، بلوار رسالت، میدان رازی خطوط اتوبوسرانی دایر و از خیابان شهدا و ۱۵ خرداد حذف شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.