خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » هیچ گونه افزایش کرایه ای در خطوط تاکسیرانی ورامین صورت نگرفته است

هیچ گونه افزایش کرایه ای در خطوط تاکسیرانی ورامین صورت نگرفته است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ورامین گفت: هیچ گونه افزایشی در میزان کرایه تاکسی های ورامین انجام نشده و در صورت مشاهده هر گونه افزایش کرایه با متخلفین برخورد خواهد شد .

سید حسن حسینی نسب روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همه ساله با آغاز سال جدید، پیشنهاد افزایش کرایه از سوی سازمان تاکسیرانی به شورای اسلامی شهر ارسال و پس از تصویب در شورا و تأئید فرمانداری، جهت اجرا ابلاغ می شود.

وی اظهار داشت: در سال های گذشته، افزایش کرایه خطوط مختلف تاکسیرانی ورامین در خرداد ماه اعمال می شد که تلاش می شود با هماهنگی های به عمل آمده ، نرخ جدید کرایه در اردیبهشت ماه اجرایی و اعمال شود.

وی تأکید کرد: هیچ یک از تاکسی داران شهر ورامین مجاز به دریافت کرایه اضافه تر از نرخ ابلاغ شده در سال گذشته نمی باشند.

حسینی نسب گفت: هم اکنون گشت های مشترک اداره تعزیرات حکومتی و سازمان تاکسیرانی به طور مستمر بر فعالیت تاکسی های درون شهری و برون شهری شهرستان ورامین نظارت دارند.

وی گفت: تاکنون هیچ موردی از تخلف تاکسی داران گزارش نشده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ورامین اظهار داشت : هم اکنون ۱۵۰ دستگاه تاکسی فرسوده در شهر ورامین تردد می کنند که با هماهنگی های به عمل آمده و تأمین تسهیلات مورد نیاز ، این تاکسی ها از ناوگان حمل و نقل عمومی خارج و خودروهای جدید جایگزین خواهد شد.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف مبنی بر افزایش نرخ کرایه مراتب را به سازمان تاکسیرانی ورامین اطلاع دهند .

بیش از دو هزار تاکسی دارای مجوز زیر نظر سازمان تاکسیرانی ورامین در خطوط مختلف درون شهری درون شهری و برون شهری فعالیت می کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.