خانه » اخبار و رویدادها » محمودی: مسئولان به جای صرف انرژی خود برای بدگویی به دولت های گذشته، به فکر خدمت رسانی به مردم باشند

محمودی: مسئولان به جای صرف انرژی خود برای بدگویی به دولت های گذشته، به فکر خدمت رسانی به مردم باشند

امام جمعه موقت ورامین با بیان اینکه تخریب دولت های گذشته دست نیست گفت: همه دولت ها در حد توان خود برای توسعه و آبادانی کشور تلاش کردند و هر کدام دارای نقاط ضعف و قوتی بودند.

شامگاه یکشنبه حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران در امرآباد ورامین اظهار داشت: مسئولان به جای صرف انرژی خود برای بدگویی به دولت های گذشته، به فکر خدمت رسانی به مردم باشند.

وی افزود: همه دولت ها در حد توان خود برای توسعه و آبادانی کشور تلاش کردند و هر کدام دارای نقاط ضعف و قوتی بودند اما به هیچ عنوان تخریب و سیاه نمایی قابل قبول و پذیرش نیست.

محمودی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره به مسئولان توصیه کرده اند که از تخریب و سیاه نمایی پرهیز کنند و این موضوع باید مورد توجه مسئولان قرار داشته باشد.

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: دولتمردان باید با خرد جمعی و استفاده از تجربیات، زمینه خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر به مردم را فراهم آورند تا شاهد کاهش مشکلات در بخش های مختلف باشیم.

وی متذکر شد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نامگذاری شده است، امید می رود که مسئولان با وحدت و اتحاد توسعه و آبادانی ایران اسلامی را رقم بزنند.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.