خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » انتقاد از کاهش نیروهای برخی ادارات شهرستان ورامین

انتقاد از کاهش نیروهای برخی ادارات شهرستان ورامین

صبح شنبه حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار رییس فرهنگ و ارشاد شهرستان ورامین و  جمعی از خبرنگاران شرق استان تهران با تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران در خط مقدم اطلاع رسانی و آگاهسازی  جامعه قرار دارند.

مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: کار در رسانه عشق و علاقه می خواهد و اگر خبرنگاری به این حرفه نگاه کاسبکارانه داشته باشد، موفق نخواهد شد.

وی با تجلیل از فعالیت خبرنگاران شهرستان ورامین در زمینه های مختلف ادامه داد: شهرستان ورامین از حیث تعداد خبرنگار و رسانه در استان تهران و کشور ممتاز است و باید از این ظرفیت به خوبی بهره گرفت.

محمودی اضافه کرد: امروز آنچه جامعه خبری به آن نیاز دارد وحدت و همدلی است تا توفیقات بیشتری در این عرصه نصیب خبرنگاران و جامعه شود.

این مسئول رسالت خبرنگاران را بیان مشکلات و دغدغه های مردم در حوزه های گوناگون عنوان کرد و بیان داشت: هدف خبرنگاران در عصر حاضر اطلاع رسانی و بیان مشکلات مردم است و در حقیقت اصحاب رسانه به عنوان حلقه واسط میان مردم و مسئولان هستند که باید با زبان رسانه در این زمینه نقش آفرینی کنند.

وی با اشاره به این نکته که ورامین نقش برجسته ای در پیروزی انقلاب اسلامی ایفا کرده است گفت: مسئول و مدیری در عرصه های مختلف نداریم که به نقش مردم ورامین در انقلاب اسلامی اشاره نکند اما تا چه میزان حق مردم این مطقه ادا شده و این موضوع باید توسط اصحاب رسانه مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

امام جمعه موقت ورامین تأکید کرد: امروز ورامین از ظرفیت های برجسته و قابل توجهی برخوردار است و باید این ظرفیت ها و پتانسیل ها توسط خبرنگاران و صاحبان قلم بیان شود.

وی متذکر شد: با تشکیل شهرستان های جدید از دل ورامین، تعداد نیروهای برخی ادارات این شهرستان کاهش پیدا کرد و این موضوع خدمت رسانی به مردم این منطقه را با مشکل مواجه می کند.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.