خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » شهرستان های استان تهران با داشتن ۵ میلیون جمعیت رسانه ملی مستقل ندارد

شهرستان های استان تهران با داشتن ۵ میلیون جمعیت رسانه ملی مستقل ندارد

حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: روز ۲۵ شوال مصادف با سالروز شهادت امام صادق(ع) رییس مذهب شیعه است، امامی که فقه شیعه و مذهب ما مدیون ایشان بوده و ما افتخار می کنیم که آن شخصیت بزرگ که در مکتبش هزاران دانشمند زانوی ادب بر زمین زدند، امام ماست.

امام جمعه موقت ورامین افزود: امروز دنیا ما را با امام صادق(ع) می شناسد، البته برخی تصور  می کنند ریشه شیعه به زمان آن حضرت مربوط می شود در حالی که اینگونه نیست و ریشه شیعه به زمان پیامبر اسلام(ص) باز می گردد.

وی ادامه داد: باید رفتار و کردار و زندگی ما نشان دهد که شیعه امام صادق(ع) هستیم و باید در همه موارد  از جمله حجاب و عفت، غیرت، پاکی، انصاف و ایثار الگوی شیعیان این امام همام باشد.

ورامین از نظر حضور رسانه ها و خبرنگاران در سطح استان تهران ممتاز است

محمودی اضافه کرد: شب شهادت امام صادق(ع) در کلیه مساجد شهرستان برای آن حضرت اقامه عزا می شود و باید همه برای برپایی مجلس در این روز تلاش کنند و باید هیئت ها نشان دهند که به آن حضرت عشق و ارادت دارند.

این مسئول عنوان کرد: همانند سال های گذشته روز سه شنبه مراسم عزاداری امام صادق(ع) در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی هم به عنوان شاگردان برجسته مکتب این امام همام برپا خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روز ۱۷ مرداد و روز خبرنگار اشاره کرد و گفت: ورامین از نظر حضور رسانه ها و خبرنگاران در سطح استان تهران ممتاز است و امروز نیز از این فرصت استفاده کرده و اعلام می کنیم که مردم شهرستان های استان تهران با بیش از پنج میلیون جمعیت از داشتن رسانه ملی مستقل محروم هستند.

استان تهران با داشتن ۵ میلیون جمعیت رسانه ملی مستقل ندارد

محمودی متذکر شد: در دولت گذشته و بر اساس ضرورت ها و منطق عقلانی تأسیس مرکز صدا و سیمای شهرستان های استان تهران به تصویب رسید و مسئولان وقت صدا و سیما نیز بر این موضوع صحه گذاشتند ولی با تغییر مسئولان رسانه ملی این مصوبه متوقف شد و امروز از مسئولان رسانه ملی و استاندار تهران می خواهیم تا حق این مردم را ادا کرده و مرکز صدا و سیمای شهرستان های استان تهران با مرکزیت ورامین را که مصوبه روشن دولت است، اجرایی کنند و نگذارند این خلا به مردمی که در سایه پایتخت قرار گرفته اند بیش از این آسیب برساند.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه به حوادث اخیر در منطقه و جهان اسلام اشاره کرد و گفت: آنچه این روزها بیش از همیشه چهره عربستان را برای همگان روشن می کند، جنایات وحشیانه آل سعود در یمن است.

آل سعود شکست سختی را در یمن تجربه خواهد کرد

محمودی یادآور شد: هزاران شهید و بیش از ۲۰ هزار نفر مجروح حاصل خوش خدمتی و مزدوری آل سعود برای اربابان آمریکایی است که البته با لطف الهی و مقاومت مثال زدنی مردم یمن، آل سعود تاکنون ناکام بوده و شکست نهایی را نیز تجربه خواهد کرد.

این مسئول بیان داشت: حکام شکم پرست آل سعود خود را حاکم جهان اسلام می دانند و نفوذ ایران اسلامی و  پیوند ملت های مسلمان با ایران را بر نمی تابند ولی تاکنون نشان داده شده که حاکم جهان اسلام بودن برای آل سعود خواب و خیالی بیش نیست و آن ها در میان ملت های مسلمان هیچ مقبولیتی ندارند و امروز آل سعود منفورتر از گذشته شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت: ملت مقاوم یمن و جبهه انصار الله با مقاومت مثال زدنی خود نشان دادند که تا آخرین لحظه از کشور خود دفاع می کنند و زیر بار زیاده خواهی های آل سعود نخواهند رفت.

وی متذکر شد: شکست های داعش در عراق و سوریه و درگیری های داخلی گروه های تروریستی روز به روز ضعف آن ها و حامیانشان را بیشتر آشکار می کند و البته عملکرد برخی کشورهای اسلامی بویژه ترکیه موجب نفرت جهان اسلام و آزادگان جهان از این حکومت مدعی مسلمانی است.

آمریکا در برابر قدرت و صلابت ملت ایران زمین گیر است

محمودی افزود: آمریکا و هم پیمانان آن ها نیز به اسم مبارزه با تروریسم به کمک ترکیه و تروریست ها آمده و همین آمریکا که در تاریخ خود بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی را دارد مدعی حقوق بشر و مبارزه با تروریسم شده است.

این مسئول ادامه داد: این روز ها سخنانی از سران آمریکایی شنیده می شود که نشان دهنده زمین گیر شدن آمریکا در برابر قدرت و صلابت ملت ایران است و امروز امریکایی ها به صراحت اعلام می کنندکه اگر به ایران حمله شود برای آمریکا و اسراییل فاجعه خواهد بود.

محمود اظهار داشت: زمین گیر شدن آمریکا و متحدانش در برابر ایران  قدرتمند هسته ای نشان داد که ملت ایران متحد و یکپارچه مطیع ولایت است و همه می دانند که اگر هدایت های مقام معظم رهبری نبود برخی سیاسیون نمی توانستند در برابر درنده خویی آمریکا و سران مستکبر عالم ایستادگی کنند.

مهر

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.