خانه » اخبار و رویدادها » فرمانده سپاه ورامین : سخنران روز قدس ورامین مناسب دیار ۱۵ خرداد نبود/ وزارت ارشاد بیشترین زاویه را با منویات رهبر انقلاب دارد

فرمانده سپاه ورامین : سخنران روز قدس ورامین مناسب دیار ۱۵ خرداد نبود/ وزارت ارشاد بیشترین زاویه را با منویات رهبر انقلاب دارد

asghari

فرمانده سپاه شهرستان ورامین گفت:هیچ کس به سخنرانی شخص اقای نوش ابادی اعتراض ندارد بلکه دعوت از سخنگوی وزارت ارشاد و ارائه گزارش کار در خصوص اقدامات وزارتخانه را مناسب روز جهانی قدس نمی دانیم و بهتر بود از چهره های دیگری برای سخنرانی پیش خطبه های نماز جمعه این روزدعوت می شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ورامین پرس ، راهپیمایی روز جهانی قدس در ورامین با حضور باشکوه مردم ,مسئولان برگزار شد اما سخنرانی حسین نوش ابادی معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ارشاد و نماینده سابق مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران پیش خطبه های نماز جمعه با حاشیه های همراه بود.

در ابتدای سخنرانی نوش ابادی جمعی از کارکنان سپاه، بسیجیان و نیروزهای ارزشی ورامین در اعتراض به عملکرد وزارت ارشاد در خصوص مسائل فرهنگی محل سخنرانی را ترک کردند.

سرهنگ داود اصغری فرمانده سپاه شهرستان ورامین اظهار کرد: سپاه به عنوان پاسدار دستاوردهای انقلاب اسلامی خود را موظف به حفظ و گسترش اصول ارزشی و انقلابی و مبارزه با تهاجمات فرهنگی دشمنان می داند.

وی افزود: متاسفانه وزارت ارشاد در خصوص مسائل فرهنگی و ارزشی عملکرد قابل قبولی ارئه نکرده و بیشترین زاویه را با منویات مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ داشته است.

وی تاکید کرد: عملکرد نامناسب وزارت ارشاد در خصوص مسائل امر به معروف و نهی از منکر، صدور اجازه خوانندگی به بانوان و انتشار و فروش کتابهای غیر ارزشی و دینی در نمایشگاه کتاب بخشی از انتقادات مردم مومن، انقلابی و دلسوز به عملکرد وزارت ارشاد است.

اصغری در خصوص سخنران پیش خطبه های نماز جمعه روز جهانی قدس شهرستان ورامین گفت: جمعی از نیروهای سپاه و بسیجیان ورامین به صورت خودجوش و در اعتراض به عملکرد وزارت ارشاد در حوزه فرهنگ محل سخنرانی اقای نوش ابادی را ترک کردند اما بعد از پایان سخنرانی برای حضوردر نماز باشکوه جمعه در مسجد صاحب الزمان(عج) حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین تاکید کرد: هیچ کس به سخنرانی شخص اقای نوش ابادی اعتراض ندارد بلکه دعوت از سخنگوی وزارت ارشاد و ارائه گزارش کار در خصوص اقدامات وزارتخانه را مناسب روز جهانی قدس نمی دانیم و بهتر بود از چهره های دیگری برای سخنرانی پیش خطبه های نماز جمعه این روز دعوت می شد.

وی تاکید کرد: سپاه پاسدران نماینده یک طیف گسترده از مردم مومن و انقلابی شهرستان است و انتظار داشتیم در خصوص سخنران روز جهانی قدس با سپاه نیز مشورت لازم صورت می گرفت و قطعا سپاه با توجه به عملکرد وزارت ارشاد با حضور سخنگوی این وزرارتخانه مخالفت می کرد.

سرهنگ داود اصغری افزود: سپاه پاسداران طی چند روز گذشته و با توجه به حضور پیکر پاک شهدای غواص در ورامین برنامه های بسیار متعددی را برگزار کرد، از همین رو فشار برنامه ها موجب شد هماهنگی لازم با مجموعه سپاه برای مسائل روز جهانی قدس صورت نگیرد، لذا انتظار میرفت از افراد سرشناس دیگری که داخل و یا خارج از شهرستان وجود دارد برای سخنرانی روز قدس استفاده کنند.

فرمانده سپاه ورامین ضمن تقدیر و تشکر از مردم روزه دار ورامین به جهت حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: شهرستان ورامین به عنوان دیار ۱۵ خرداد با سایر شهرستانهای کشور فرق می کند لذا حضور سخنگوی وزارتخانه ای که بیشترین زاویه را با منویات رهبر انقلاب در حوزه فرهنگ دارد را به صلاح نمی دانیم .

وی در خصوص رسانه ای شدن اعتراض نیروهای انقلابی و ارزشی ورامین به سخنرانی سخنگوی وزارت ارشاد گفت: سپاه ورامین تمایلی به انتشار این خبر نداشت چرا که حفظ وحدت و انسجام بین مسئولان را مهم می دانیم اما مخالفتی هم با انتشار این خبر نداریم و البته باید صدای بخشی از مردم به گوش مسئولان برسد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.