خانه » اخبار و رویدادها » اخبار جوادآباد » شهردار جوادآباد استعفا داد و شهردار رودهن شد !

شهردار جوادآباد استعفا داد و شهردار رودهن شد !

javadabad

با آغاز فعالیت چهارمین دوره شورای اسلامی، نخستین تغییر در مجموعه مدیریت شهری جواد آباد برکناری شهردار و معرفی سرپرست جدید برای این شهرداری کم درآمد بود، درآمدی که در بسیاری از موارد حتی کفاف پرداخت حقوق کارکنان آن را نیز نمی داد.

با وجود آن که تصور می شد کار معرفی شهردار جدید از سوی اعضای شورای اسلامی جوادآباد با سرعت انجام شود ولی این مهم تا بهمن ماه سال ۹۲ به طول انجامید که این امر نارضایتی مردم و گلایه های امام جمعه این شهر را نیز به همراه داشت.
حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه جواد آباد با اشاره به تأخیر معرفی شهردار این شهر گفت: با گذشت ماه ها از فعالیت شورای اسلامی دوره چهارم و نزدیک شدن به روزهای پایانی سال هنوز شهردار جدید جواد آباد معرفی نشده است.
وی با ذکر اینکه جواد آباد از بسیاری از امکانات اولیه که اغلب شهرهای کشور از آن برخوردارند محروم است گفت: تأخیر در انتخاب شهردار به این محرومیت دامن می زند.
وی تصریح کرد: هر روز که انتخاب شهردار در جوادآباد به تأخیر می افتد مشکلات مردم و شهر بیشتر می شود.
تنها چند روز پس از گلایه های امام جمعه جواد آباد، در روز ۲۵ بهمن ماه ۹۲ مهدی کچویی به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی و فعالیت خود را آغاز کرد.
هرچند که شهردار جدید جوادآباد تلاش کرد تا مشکلات این شهر را برطرف کند ، ولی کمبود اعتبارات و درآمدهای شهر نتوانست این خواسته ها را تحقق بخشد و اجرای طرح هایی مثل پارک سافاری کویر و ایران کوچک که قرار بود با مشارکت بخش خصوصی با هزینه ای چند ۱۰ میلیارد تومانی اجرا شود نیز در حد طرح باقی ماند.
تنها ۲۱ ماه از فعالیت کچویی در شهرداری جواد آباد نگذشته بود که وی از این سمت استعفا داد و انتصاب وی به شهرداری رودهن، دلیل این استعفا را مشخص کرد.
حال با گذشت دو سال از فعالیت چهارمین دوره شورای اسلامی، حمید دانایی فر صبح امروز با رأی اکثریت اعضا به عنوان سرپرست جدید شهرداری جوادآباد معرفی شد تا وی سومین سکان دار این مسئولیت باشد.
حال باید نشست و منتظر ماند تا آیا سومین مدیر شهری جواد آباد می تواند بر مشکلات این شهر فائق آید و یا وی نیز جای خود را به چهارمین مدیر خواهد داد.
دانایی فر در سومین دوره شورای اسلامی نیز عهده دار مسئولیت شهرداری جوادآباد را بر عهده داشته است.
جوادآباد در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران قرار دارد.

irna

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.