خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » ناهمزبانی و ناهمدلی دولت با مردم ورامین در خصوص مترو/ استاندار و وزیر راه، خودشان را به آن راه زدند!!

ناهمزبانی و ناهمدلی دولت با مردم ورامین در خصوص مترو/ استاندار و وزیر راه، خودشان را به آن راه زدند!!

امروز استاندار دولت تدبیر و امید،  خودش را  به قول معروف به آن راه زد و انگار نه انگار که سال هاست مردم ورامین خواستار تسریع در روند پروژه مترو هستند و در اظهار نظری عجیب و با اعتماد به نفس! حرف از به بهره برداری رسیدن قطار حومه ای ورامین تا شهریور سال آینده به میان آورد، البته شاید بتوان گفت از دولتی که رئیسش حتی آب خوردن مردم را نیز به تحریم ها گره می زند نمی توان توقع بیش از این داشت. علی ایحال قضاوت در خصوص اقدامات (بخوانید عدم اقدامات!) دولت اعتدال را به مردم عزیزمان واگذار می نماییم…

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا، سید حسین هاشمی استاندار تهران روز دوشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی آزادراه آبیک – چرمشهر، افزود: شهروندان ما در شهرستان های اطراف تهران علاقه مند هستند که هرچه سریعتر قطارهای حومه ای برای جابجایی مسافران در این مناطق راه اندازی شود.

وی افزود: با توجه به ضرورت راه اندازی قطارهای حومه ای در اطراف شهرستان های تهران، وزیر راه و شهرسازی قول داده که قطارهای حومه ای ورامین تا شهریور ۹۵ به بهره برداری برسد.

سید حسین نقوی حسینی نیز که در ماه های اخیر همواره بر اجرای پروژه متروی تهران-ورامین تأکید می کرد با تأیید این مطلب  و در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طی روزهای اخیر جلسه ای با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد و این پروژه مهم حمل و نقل از بلاتکلیفی در آمد.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: شرکت متروی تهران اعلام کرده است که هیچ پولی نمی تواند برای راه اندازی پروژه متروی تهران-ورامین از بودجه خود صرف کند بلکه هر چه دولت در این زمینه اختصاص دهد به وسیله آن این پروژه را پیش می برد.

وی ادامه داد: در جلسه اخیر با وزیر راه و شهرسازی و طی صورتجلسه ای، این وزارتخانه ملزم شد تا شرکت راه آهن با پول خود، مترو را در این منطقه اجرا کند و از دو مسیر آن را متصل به شبکه مترو کند.

نقوی حسینی اضافه کرد: این پروژه خاص منطقه ورامین است و با اعتبار ۳۰۰ میلیاردی تا شهریور ۹۵ آماده بهره برداری می شود.

۶ نظر

  1. ان شالله با ظهور حضرت حجت متروی ورامین شاید افتتاح شه اگر مسولین بذارن….
    هم برای شورای شهر . شهردار و …. متاسفم

  2. پروژه را کدام دولت کارشناسی کرده؟
    پروژه را کدام دولت و در چه سالی کلنگ زده؟
    پروژه را کدام دولت از راه آهن گرفته و به مترو داده؟
    پروژه را کدام دولت سالهای سال روش کار کرده و اگر توانایی داشت خودش افتتاح می کرد؟
    چه کسانی باعث کند شدن پروژه شدند؟
    همچنان می گویند که انگار پروژه پیشرفت ۹۹ درصدی در دولت قبل داشته و آلان کاملا تغییر کرده.
    این کار باید زودتر صورت می گرفت.
    چه فرقی می کند چه کسی پروژه را اجرا کند.
    بالاخره این مسیر باید چهارخطه و برقی شود که هم کمک به اقتصاد و دسترسی منطقه کرده و هم در کنارش دسترسی مجزا به تهران می دهد. پروژه چون در حریم راه آهن و برای خودشان هم است سریع انجام می دهند؟

  3. بخدا قدمتی که شهر ورامین هیچ کدام از شهرهای استان نداره.کرج رو آدم میبینه حسرت میخوره.واقعا در شان ورامینه.۱۰ ساله میخواین یه مترو بزنین.

  4. کی ازکی الکی تقدیر کنه
    کی برای کی بنرقربونت برم بزنه
    …دوربین های شهری بدون مناقصه وازروی باندبازی ب دوست ورفقاشون بده
    کی ساختمان فرمانداری الکی کامپوزیت که

    کی جلوی این همه قهوه خانه بگیره
    کی الکی بنربزنه برای رئیس بیمارستان …
    کی ب بدبختیای مردم برسه
    اصلا توورامین کی ب کیه

  5. شهروند ورامینی

    سلام واقعا پروژه ی احداث مترو به نفع مردم این شهره و قسمت کثیری از مردم این شهر شاغل در شهر تهران هستند و سختی های زیادی رو.باید متحمل بشن تا به مترو برسن /
    قطار که الانم هست صبح زود میبره تا جایی که مطلعم پس این چند سال مردم ظاهرا سرکار و مسخره بودند

  6. شهروند قرچکی و کارمند دولت

    واقعا جای تاسف دارد که مسئولین هیچ توجهی به خواسته های مردم ندارند. قرچک به عنوان یک شهرستان نه یک پارک درست وحسابی دارد، نه یک بیمارستان، و نه امکانات فرهنگی و تفریحی برای جوانان… آیا مردم قرچک جزو این مملکت نیستند ؟ آیا جمعیت ۵۰۰ هزار نفری این شهر ایرانی نیستند؟

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.