خانه » اخبار و رویدادها » معاون استاندار: امروز، ورامین را در مقایسه با گذشته منظم‌تر و بهتر دیدم!

معاون استاندار: امروز، ورامین را در مقایسه با گذشته منظم‌تر و بهتر دیدم!

حسن کریمی که امروز طی یک سفر نیم روزی به خطه ورامین سفر کرده است، با حضور در پروژه کمربندی جنوبی ورامین از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

پروژه ۳۰ متری کهنه‌گل بوستان شهید سقاقی‌وند، خیابان شهید زواره خیرآباد، خیابان بهرام مصیری خیرآباد از جمله پروژه‌هایی است که معاون استاندار تهران در سفر امروز خود از آن بازدید کرد.

بازدید از بازگشایی خیابان شهید بهشتی شهرک شهید مدرس، بازدید از کمربندی جنوبی و بازدید از پروژه کانال بوتنی صادقعلی از دیگر پروژه‌هایی است که معاون استانداری استان تهران در جریان روند پیشرفت فیزیکی آنها قرار گرفت.

محسن خوانساری فرماندار شهرستان ورامین، معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرمانداری، علی حیدریان شهردار ورامین، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ورامین، حسن کریمی معاون عمرانی استاندار تهران در این بازدیدها همراهی می‌کنند.

معاون امور عمرانی استانداری تهران پس از بازدید از پروژه‌های عمرانی مدیریت شهری ورامین، به بخش جوادآباد سفر کرد و از نزدیک در جریان پروژه‌های عمرانی این بخش قرار گرفت.

کریمی پس از بازدید از پروژه‌های عمرانی بخش جوادآباد با بررسی و پیگیری پروژه‌های عمرانی دستورات لازم را در راستای اجرای هرچه سریع‌تر پروژه‌های عمرانی این بخش صادر کرد.

کریمی پس از این بازدید بار دیگر به این شهرستان سفر کرد و با حضور در ساختمان مرکزی شهرداری ورامین از مرکز مانیتورینگ شهرداری ورامین بازدید کرد و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز ورامین را در مقایسه با گذشته منظم‌تر و بهتر دیدم.

معاون امور عمرانی استانداری تهران که از نزدیک در جریان پروژه‌های عمرانی شهر ورامین قرار گرفته بود، گفت: پروژه‌های عمرانی این شهر از پیشرفت‌های فیزیکی خوبی برخوردار بوده است.

وی ضمن بررسی موانع و مشکلات سر راه اجرای پروژه‌ها دستورات لازم را در راستای تسهیل و تسریع آن صادر کرد.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.