خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » ۲۶ معاونت و پلیس تخصصی در سطح شرق استان تهران تشکیل شده است

۲۶ معاونت و پلیس تخصصی در سطح شرق استان تهران تشکیل شده است

صبح دوشنبه و همزمان با نهمین روز  از دهه مبارک فجر  مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شرق استان تهران با حضور سردار سیروس فتحی فرمانده انتظامی شرق استان، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان های استان تهران، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک و مسئولان و مدیران شرق استان تهران برگزار شد.

در این مراسم سردار سیروس فتحی فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران در مقابل نیروی های مختلف شرق سان دید و سبزپوشان شرق استان تهران با آرمان های بلند امام شهیدان تجدید پیمان کرده و بر حفظ و حراست از کیان اسلامی تأکید کردند.

برگزاری مراسم اخذ درجه پرسنل نیروی انتظامی شرق استان تهران

همچنین مراسم اخذ درجه به تعدادی از پرسنل نیروی انتظامی توسط حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت و مسئولان شرق استان تهران برگزار شد.

سردار سیروس فتحی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: نیروی انتظامی شرق استان تهران از زمان تأسیس تاکنون توانسته است در زمینه های مختلف تأمین امنیت در حوزه شرق استان به موفقیت های بزرگی برسد.

تأمین شرائط ساختاری و تشکیلاتی در نیروی انتظامی شرق

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از سال ۹۰ فعالیت خود را در این حوزه آغاز  و تلاش کرد از لحاظ ساختاری و تشکیلاتی شرائط لازم را برای ارائه خدمات بهتر و مناسبتر به مردم شریف استان تهران فراهم آورد.

وی با اشاره به حضور ۲۶ پلیس تخصصی و معاونت در حوزه شرق استان تهران ادامه داد: در طول سه سال گذشته و با تلاش های صورت گرفته و حمایت های فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ۲۶ معاونت و پلیس تخصصی در سطح شرق استان تهران تشکیل شده است.

کاهش رفت و آمد به تهران با استقرار نیروی انتظامی شرق

این مسئول اضافه کرد: با استقرار پلیس های تخصصی و معاونت های مختلف زمینه خدمت رسانی و گسترش حوزه امنیت و انضباط اجتماعی در سطح شرق استان تهران فراهم شده و همین امر رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

سردار فتحی عنوان کرد:  با استقرار فرماندهی نیروی انتظامی و معاونت ها وپلیس های تخصصی بسیاری از خدماتی که مردم منطقه برای استفاده از آن مجبور به حضور در پایتخت بودند در همین حوزه انجام می پذیرد و این موضوع سبب کاهش هزینه ها و رفت و آمد مردم به تهران شده است.

نیروی انتظامی بسیاری از نقشه های دشمن را خنثی کرده است

این مسئول گفت: سبزپوشان نیروی انتظامی همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار انقلاب اسلامی قرار داشته و در خنثی سازی بسیاری توطئه ها و نقشه های دشمن ایفای نقش کردند و همین امر سبب گردیده تا مردم به پلیس به چشم یک معتمد بنگرند.

وی یادآور شد: مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شرق استان تهران با هدف تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و با حضور مسئولان و سبزپوشان نیروی انتظامی برگزار شد.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.