خانه » اخبار و رویدادها » حضور ۶۵۰ هزار تبعه بیگانه در شرق استان تهران/بیش از ۲میلیون نفر تحت پوشش نیروی انتظامی شرق استان تهران هستند

حضور ۶۵۰ هزار تبعه بیگانه در شرق استان تهران/بیش از ۲میلیون نفر تحت پوشش نیروی انتظامی شرق استان تهران هستند

81013307-5452355

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، عصر امروز مراسم تجلیل از خبرنگاران و فعالان رسانه ای شرق استان تهران با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سردار سیروس فتحی فرماندهی ویژه انتظامی شرق استان تهران و جمعی از نیرو های انتظامی در سالن کوثر برگزار شد.

در این نشست صمیمانه سردار سیروس فتحی با اشاره به برکات تشکیل فرماندهی نیروی انتظامی شرق استان تهران در ورامین اظهار داشت: پس از تشکیل نیروی انتظامی شرق استان تهران، وضعیت امنیت در این مناطق بهبود چشمگیری یافته است.

بیش از دو میلیون نفر تحت پوشش نیروی انتظامی شرق استان تهران هستند

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران افزود: نیروی انتظامی شرق استان تهران یکی از وسیع ترین و پرجمعیت ترین ستادها را در کشور تشکیل داده به طوری که بیش از دو میلیون و صد و پنجاه هزار نفر تحت پوشش نیروی انتظامی بوده که از این تعداد، یک میلیون و پانصد هزار نفر را هموطنان ایرانی و بیش از ۶۵۰ هزار نفر را مهاجر افغانی تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: حضور اتباع بیگانه از لحاظ حضور در فعالیت های کشاورزی و عمرانی به عنوان یک فرصت گرانبها تلقی شده اما از برخی جهات و با توجه به نارسایی های فرهنگی و اجتماعی، موجب ایجاد برخی تهدیدها می شود.

سردار فتحی اضافه کرد: بر اساس تحلیل و بررسی های نیروی انتظامی کشور، وضعیت عملکرد ستاد فرماندهی شرق استان تهران مطلوب بوده و توانسته رضایتمندی مردم را در بحث تأمین امنیت در حد قابل قبولی کسب کند که این امر مایه مباهات است.

برای حل مشکلات باید با وحدت و وفاق ملی حرکت کرد

این مسئول عنوان کرد: ما همیشه چشم انداز وسیع تری را برای خود متصور می شویم اما باید با برنامه و گام به گام به سوی جلو حرکت کرد تا موفقیت های کسب شده به صورت دراز مدت تثبیت شده و زمینه خدمت رسانی بهتر به شهروندان فراهم شود.

وی بیان داشت: نیروی انتظامی شرق استان تهران در حد توان به شهر ورامین توجه کافی را دارد اما برای حل معضلات و مشکلات موجود باید همه مسئولان، اصحاب رسانه و مردم با وحدت و وفاق ملی به دنبال حل مسائل باشند.

سردار فتحی تأکید کرد: امروز اصحاب رسانه و قلم وظیفه خطیر و سنگینی بر عهده دارند و باید زمینه بیان مشکلات و معضلات و راهکارهای حل آن را در اختیار مسئولان قرار دهند، خبرنگاران با قلم خود می توانند پل ارتباطی مناسبی بین مردم و مسئولان باشند.

این مسئول متذکر شد: نقش آفرینی شما خبرنگاران مهم تر از عملکرد نیروی انتظامی است، خیلی ها تصور می کردند که نیروی انتظامی شرق استان تهران با توجه به امکانات محدود خود، موفق نمی شود اما امروز با همدلی و وحدت حاصل شده مشاهده می کنیم که این نیرو از چه جایگاهی برخوردار است.

سپاه شرق استان تهران در ورامین تشکیل شود

در ادامه این نشست حجت الاسلام سید محسن محمودی با اشاره به برکات تشکیل نیروی انتظامی شرق استان تهران در ورامین اظهار داشت: تشکیل نیروی انتظامی شرق استان تهران خدمت بزرگی به مردم این منطقه بود و بسیاری از ترددها به سوی پایتخت را کاهش داد.

امام جمعه موقت ورامین افزود: امروز بسیاری از خدمات که در گذشته مردم برای بهره مندی از آن مجبور به حضور در تهران بودند، در ورامین ارائه می شود و این یکی از برکات تشکیل نیروی انتظامی شرق استان تهران است.

وی  با اشاره به توجه بیشتر به رویکردهای فرهنگی در شهرستان ورامین گفت: همانطور که نیروی انتظامی شرق استان تهران در ورامین راه اندازی شد، سپاه شرق استان تهران نیز تشکیل شود و در این زمینه باید مسئولان و متولیان امر دید وسیع تری نسبت به این منطقه داشته باشند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.