خانه » اخبار و رویدادها » تمام رسانه‌های مزدور و سازمان‌های جاسوسی اسرائیل و انگلیس و آمریکا از فتنه ۸۸ حمایت کردند

تمام رسانه‌های مزدور و سازمان‌های جاسوسی اسرائیل و انگلیس و آمریکا از فتنه ۸۸ حمایت کردند

m-mahmoodi

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: بهترین پوشش و لباس به تعبیر قرآن کریم لباس تقوا است، لباس تقوا هرگز کهنه نمی‌شود، از خدا بخواهیم لباس تقوا بر تن کنیم و در پرتو تقوا و انجام تکالیف الهی خود را در فتنه‌ها حفظ کنیم.

بررسی سیره امام زمان(عج)

 وی سپس به بررسی ابعاد شخصیتی امام زمان(عج) پرداخت و عنوان کرد: معنای غیبت حضرت این است که ما ایشان را نمی‌شناسیم، در سوره مبارکه اسراء آیاتی در مورد نابودی بنی‌اسرائیل است، داریم که بالاخره بنی‌اسرائیل توسط مردم ایران نابود خواهند شد.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به  سئوال از امام صادق(ع) افزود: امام صادق(ع) در پاسخ به ویژگی نابود کنندگان اسرائیل سه بار فرمودند «به خدا قسم آن‌ها اهل قم هستند»، در آیه ۸۰ سوره مبارکه اسراء می‌خوانیم «پروردگارا من را در هرکاری با صداقت داخل کن و با صداقت خارج کن و برای من حجت یاری دهنده قرار بده»، فرمودند مصداق اتم این حجت یاری دهنده مهدی آل محمد(ع) است.

وی گفت: مرحوم مجلسی این روایت را نقل کردند که حسین بن روح که سومین نایب خاص امام عصر(عج) است از ایشان نقل می‌کنند «به خدا قسم امام زمان(عج) هر سال در ایام حج در مکه، در عرفات، در مشعر و منا حاضر می‌شوند، همه مردم ایشان را می‌بینند اما نمی‌شناسند»، خوشا به حال آن حاجی که ایام حج واجب می‌روند مکه و به دنبال یار و نشانی از امام زمان(عج) می‌گردند.

محمودی اضافه کرد: آن چیزی که سبب می‌شود امام زمان(عج) را نشناسیم گناه و معصیت ما است، مانند برادران حضرت یوسف(ع) که به واسطه گناهان خود هنگام مراجعه به مصر حضرت یوسف(ع) را نشناختند.

حاضر نشدن به نماز جماعت از روی بی‌اعتنایی جایز نیست

وی در خطبه دوم نیز پس از دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مسئله‌ای شرعی، بیان کرد: حاضر نشدن به نماز جماعت از روی بی‌اعتنایی جایز نیست، نماز جماعت آنقدر مستحب موکدی است که بی‌اعتنایی به آن جایز نیست.

وی با اشاره به اجلاس نماز ادامه داد: بسیاری از گرفتاری‌ها و بدبختی‌های ما به دلیل دور بودن از نماز است، خطاب اول من به عموم مردم است، به نماز اول وقت اهمیت دهید، خطاب دوم به مسئولان آموزشی است، مسئولان عزیز از نماز غافل نباشید، در مدارس برای نسل جوان و دانش‌آموزان عزیز اهمیت خاص به نماز دهید.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین تشریح کرد: خطاب سوم به مدیران ادارات است، مدیر باید پیشگام نماز جماعت در یک محیط اداری باشد، چهارم اصناف و بازاریان هنگام نماز ادای احترام کنند، چند دقیقه مغازه را ببندند و در نماز شرکت کنند، به ویژه آن‌هایی که همسایه مسجد هستند.

وی متذکر شد: باز نگاه داشتن مغازه هنگام نماز تعظیم شعائر نیست، به ویژه روز جمعه و هنگام نماز جمعه،خطاب پنجم به مسئولان شهری است، در ابتدا و انتهای شهر نمازخانه و وضوخانه نداریم که نیاز است، تا رسیدن به وضعیت ایده‌آل فاصله داریم.

این مسئول یادآور شد: به نماز اهمیت بیشتری داده و در برابر هجمه وحشیانه بیگانگان بایستیم.

سالروز نامه امام به گورباچف

امام جمعه موقت ورامین سپس با اشاره به سالروز پیام امام(ره) به گورباچف افزود: گورباچف آن روز نفهمید امام چه می‌گوید اما پس از فروپاشی شوروی فهمید امام چه گفتند، همین امام با آن روشن‌بینی فرمودند «اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود» البته این امر نیز محقق خواهد شد.

افرادی که در پی رفع حصر سران فتنه هستند شایستگی تصدی پست‌های کلیدی ندارند

وی با اشاره به سالروز ۹ و ۱۰ دی‌ماه گفت: از نظر فضاسازی تبلیغی در ۹ و ۱۰ دی ضعیف بودیم، درباره ۹ دی نکاتی قابل ذکر است، باید همه خطبا و نویسندگان برای مردم بگویند در ۹ دی چه اتفاقی افتاد و همه بدانند فتنه ۸۸ تمام شد اما فتنه هرگز پایان نمی‌پذیرد و تا وقتی مردم ایران بر مبانی دینی و ارزشی خود پایبند است فتنه تمام نخواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان داشت: فتنه بنی‌صدر، فتنه منافقان و فتنه اصلاحات را از یاد نمی‌بریم، اما فتنه ۸۸ در انقلاب اسلامی بی‌نظیر بود، در فتنه ۸۸ مانند جنگ احزاب تمام دشمنان انقلاب و اسلام کنار هم در یک صف به مبارزه با انقلاب اسلامی پرداختند.

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان داشت: تمام رسانه‌های مزدور و سازمان‌های جاسوسی اسرائیل و انگلیس و آمریکا از آن‌ها حمایت کردند.

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: برخی افراد هم مدعی خط امامی بودند هستند اما در فتنه ساکت شدند تا مقام معظم رهبری ندای این عمار سر داد، حضور عمار در جنگ صفین ملاک حق بودن امیرالمومنین(ع) دانستند اما ابن ابی‌الحدید از این نکته ابراز تعجب می کنند که از علی(ع) غافل شده و عمار را ملاک حق دانستند و عمار به روشنگری پرداخت.

وی تصریح کرد: امروز دو نکته را عرض کنم، اول آن که برخی امروز از نجابت مردم مومن و انقلابی استفاده می‌کنند و می‌خواهند مردگان فتنه را زنده کنند و به بهانه‌های مختلف مانند روز دانشجو سعی در تطهیر ساکتان و سران فتنه دارند اما با صراحت عرض می‌کنیم فتنه خط قرمز نظام است.

محمودی ادامه داد: برخی هم در قالب دلسوزی دم از رفع حصر سران فتنه می‌زنند، از آن‌ها می‌پرسیم چرا یک بار از این افراد نمی‌خواهید توبه کنند، اعلام می‌کنیم این افراد که خواستار رفع حصر سران فتنه هستند شایستگی تصدی پست‌های کلیدی را ندارند.

وی تأکید کرد: از مسئولان دستگاه قضایی می‌خواهیم در موقع مقتضی سران فتنه را محاکمه علنی کرده و آن‌ها را به سزای اعمال ننگین خود برسانند.

دستگیری علمای بحرین ریختن بنزین بر روی آتش خشم مردم

محمودی در ادامه به قیام مردم مظلوم بحرین اشاره کرد و گفت: رژیم وابسته و مزدور بحرین بداند دستگیری علمای بحرین ریختن بنزین بر روی آتش خشم مردم است، ما دستگیری شیخ علی سلمان را محکوم می‌کنیم.

فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.