خانه » اخبار و رویدادها » پیروزی شهرداری ورامین مقابل پاس/ شاگردان خانلرخانی صدرنشین ماندند

پیروزی شهرداری ورامین مقابل پاس/ شاگردان خانلرخانی صدرنشین ماندند

ظهر امروز هفته چهارم لیگ برتر تکواندو جام باشگاه های کشور در حالی پیگیری شد که در یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته تیم شهرداری ورامین توانست با برتری مقابل پاس قوامین ناجا جایگاه خود را در صدر جدول استحکام بخشد.

تیم پاس قوامین همواره از تیم های خوب و پرقدرت لیگ برتر باشگاه های کشور محسوب شده و در کارنامه خود مقام های مناسبی را کسب کرده و همیشه جز مدعیان به دست آوردن مقام قهرمانی لیگ بوده است.

تیم شهرداری ورامین نیز به عنوان قدرت نوظهور تکواندو کشور در دو فصل اخیر حضور خود در لیگ برتر تکواندو توانسته به یک مقام نائب قهرمانی و یک قهرمانی لیگ برتر باشگاه های کشور برسد به همین خاطر همه تیم ها به شاگردان پیام خانلرخانی با دید احترام می نگرند.

تیم شهرداری ورامین در سومین فصل از حضور خود در لیگ برتر تکواندو نیز با جذب برخی بازیکنان ملی پوش در کنار استفاده از یاران بااستعداد و جوان به دنبال تکرار عنوان قهرمانی خود در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر بوده تا بار دیگر دل هواداران ورامینی را شاد کند.

مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته رقابت ها اگرچه در هفته نخست با قرعه استراحت روبرو شد اما در هفته دوم و سوم توانست با ارائه بازیهای برتر و حساب شده مقابل دو تیم مدعی و اصلی ترین حریفان خود در این فصل یعنی دانشگاه آزاد و صنایع استیل البرز به برتری رسیده و ۶ امتیاز کامل را به دست آورد.

در فصل جدید رقابت های لیگ برتر سجاد مردانی، ابوالفضل یعقوبی و بهنام اسبقی از ملی پوشان برجسته و دارای مقام های جهانی و آسیایی با تیم شهرداری ورامین قرارداد امضا کرده اند که این نوید حضور تیمی قدرتمند از ورامین در لیگ برتر را می دهد.

تیم شهرداری ورامین در مقابل پاس قوامین ابتدا با مشکل مواجه شد زیرا در اولین پیکار این تیم پاس بود که توسط محمد کاظمی توانست با اقتدار و با نتیجه ۱۵ بر ۷ علی شاکری را شکست داده و امید را به اردوی پاسی ها بیاورد.

یکی از پربرخوردترین بازی های این دو تیم در پیکار ابوالفضل یعقوبی از شهرداری و پژمان حسین پور از پاس رقم خورد و علیرغم تلاش های پاسی های برای گرفتن امتیاز از شهرداری، این ابوالفضل یعقوبی بود که از هوش خود استفاده کرد و توانست بر حریف سخت کوش خود غلبه کند.

هرچه از بازی و پیکار دو تیم گذشت، این شهرداری ورامین بود که با استفاده از اندیشه های پیام خانلرخانی توانست بر بازی مسلط شود و در نهایت مدافع عنوان قهرمانی این بازی را با نتیجه ۵ بر ۳ به سود خود به پایان رساند و توانست سه امتیاز دیگر به اندوخته های خود اضافه کند و مقتدارنه بر صدر جدول تکیه بزند.

گفتنی است تیم‌های دانشگاه آزاد، شهرداری ورامین، شهرداری شهر اندیشه، پاس قوامین ناجا، استیل‌البرز، بانک شهر و مجتمع جوانه به عنوان هفت تیم شرکت کننده در سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو محسوب می شوند.

عصر امروز هفته پنجم لیگ برتر تکواندو جام باشگاه های کشور پیگیری شد که در یکی از این دیدارها تیم صدرنشین شهرداری ورامین توانست بانک شهر را شکست داده و چهارمین پیروزی متوالی خود را ثبت کند.

هفته چهارم و پنجم لیگ برتر تکواندو کشور یادواره شهید غنیمت پور به صورت فشرده و با حضور تیم های مختلف برگزار شد که در یکی از دیدارهای مهم هفته پنجم مرتضی کریمی با تیم بانک شهر به مصاف شاگردان فصل گذشته خود رفت.

مرتضی کریمی سرمربی سابق تیم ملی ایران و مدیر فنی سابق تیم شهرداری ورامین است که فصل گذشته با کمک پیام خانلرخانی توانست مقام قهرمانی را در لیگ برتر کسب کند و در این فصل از رقابت ها هدایت تیم بانک شهر را بر عهده گرفته است.

پیام خانلرخانی سرمربی خوش فکر و با استعداد شهرداری ورامین نیز در دو فصل حضور خود بر روی نیمکت شهرداری نشان داده که بدون توجه به حاشیه ها، آماده ترین تیم را روانه مسابقات کرده و بهترین نتیجه را کسب می کند به طوری که این مربی جوان هم اکنون قهرمانی و نائب قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه خود دارد.

تیم شهرداری ورامین در این فصل از رقابتها با به خدمت گرفتن بازیکنان مطرح و جوان تلاش دارد تا در تمامی دیدارهای خود به برتری رسیده و بار دیگر جام قهرمانی را به دیار ۱۵ خرداد و مردم خونگرم ورامین هدیه کند.

پیروزی های شهرداری ورامین مقابل دانشگاه آزاد اسلامی و صنایع استیل البرز سطح توقعات را از مدافع عنوان قهرمانی افزایش داده است و همه تیم ها و مربیان به شاگردان خانلرخانی به چشم یک مدعی می نگرند و این موضوع کمی کار را برای شاگردان خانلرخانی سخت می کند.

تیم شهرداری ورامین در هفته چهارم لیگ برتر توانست در برابر پاس قوامین ناجا با نتیجه ۵ بر ۳ به برتری رسیده و با روحیه لازم به مصاف بانک شهر برود اما بانک شهر در این هفته با نتیجه ۶  بر ۲ مقابل دانشگاه آزاد اسلامی شکست خورد.

اگرچه مرتضی کریمی سرمربی بانک شهر تلاش داشت تا با استفاده از تاکتیک های مختلف، مدافع عنوان قهرمانی را زمین گیر کند اما تجربه بازیکنان شهرداری در کنار هدایت پیام خانلرخانی سبب شد تا این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر ۳ به سود شهرداری پایان یابد.

ابوالفضل یعقوبی، محمد خمسه، سید احمد خسروفر، میلاد بیگی و حمیدرضا بیات ۵ برد شهرداری ورامین و وحید عیسی بیگلو، مهدی لباس دوز و آرش صلاحی‌نژاد سهبرد تیم بانک شهر را بدست آوردند

نکته قابل توجه این فصل از رقابت ها آن است که تا پایان هفته پنجم لیگ برتر تکواندو، تیم شهرداری ورامین حتی یک امتیاز را نیز به حریفان نداده و این نشان دهنده قدرت بالای این تیم و عزمشان برای تکرار عنوان قهرمانی است.

گفتنی است تیم‌های دانشگاه آزاد، شهرداری ورامین، شهرداری شهر اندیشه، پاس قوامین ناجا، استیل‌ البرز، بانک شهر و مجتمع جوانه به عنوان هفت تیم شرکت کننده در سیزدهمین دوره لیگ برتر تکواندو محسوب می شوند.

mehr

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.