خانه » اخبار و رویدادها » بازگشت بانوی نایب قهرمان مسابقات آسیایی به ورامین

بازگشت بانوی نایب قهرمان مسابقات آسیایی به ورامین

81339563-5997276

به گزارش ورامین سیتی به نقل ازایرنا، در این مراسم که روز دو شنبه برگزار شد، از تلاش های این بانوی تکواندوکار که در مسابقات آسیایی به مقام نایب قهرمانی دست یافت، تجلیل به عمل آمد .

این ورزشکار پرافتخار ورامینی که در کارنامه خود عناوین متعدد قهرمانی از جمله قهرمانی تکواندو کشورهای اسلامی را دارد، در مسابقات آسیایی با اقتدار به رقابت پایانی دست یافت و در مسابقه نهایی با شکست در برابر حریف خود به مقام دوم آسیا دست یافت .

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین در این مراسم گفت: خانم روحانی یکی از افتخارات شهرستان می باشد و دارای آینده ای درخشان است و امیدواریم با توجه به زحماتی که این بانوی ورزشکار می کشد مدال طلای المپیک را کسب نماید.

مجید بذرافشان گفت: افتخارآفرینی این بانوی ورزشکار که با حجاب اسلامی به یکی از عناوین برتر آسیا دست یافت، مایه مسرت و خوشحالی جامعه ورزش کشور و مردم شهرستان ورامین شد و ثابت کرد که بانوان ایرانی در عین حفظ حجاب اسلامی می توانند به مدارج عالی ورزی دست یابند.

وی افزود: شهرستان ورامین از استعدادهای ورزشی فراوانی برخوردار است که در صورت توجه ویژه به آنان می توان به افتخارات متعددی در سطح کشور و جهان دست یافت.

در رقابت های تکواندو هفدهمین دوره بازهای آسیایی اینچئون ۲۰۱۴ و در مرحله نهایی وزن ۷۳- کیلوگرم بانوان، فاطمه روحانی از حریف کامبوجی خود با نتیجه ۴ بر ۷ شکست خورد و به نشان نقره بسنده کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.