خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » احداث مجتمع مسکونی ۷۵۶ واحدی در جوادآباد ویژه کارگران آغاز خواهد شد

احداث مجتمع مسکونی ۷۵۶ واحدی در جوادآباد ویژه کارگران آغاز خواهد شد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، صبح امروز همایش بزرگ کارگران ورامین با حضور سید حسین نقوی حسینی رییس مجمع نمایندگان استان تهران، اکبر شوکت رییس انجمن صنفی کارگران کشور و فعالان بخش کارگری در تالار آرمادای ورامین برگزار شد.

در این مراسم احداث مجتمع مسکونی ۷۵۶ واحدی در شهرک فاطمیون در بخش جوادآباد ویژه کارگران با ارائه تسهیلات ویژه از جمله اخبار خوشی بود که از سوی مسئولان به جامعه کارگری شهرستان ورامین داده شد.

حیدر مظاهری در این مراسم با اشاره به تلاش خانه کارگر شهرستانهای ورامین و قرچک برای کاهش مشکلات اقتصادی کارگران در بخش های مختلف اظهار داشت: با کمک مسئولان و خیرین و با  توجه به شرائط اقتصادی فعلی، تلاش داریم تا قدمی را در جهت بهبود معیشت کارگران برداریم.

دبیر اجرایی خانه کارگر شهرستانهای ورامین و قرچک افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۹۳ را به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری کرده اند و تلاش داریم تا عزم ملی را در جهت کاهش مشکلات جامعه کارگری به کار بندیم.

احداث مجتمع ۷۵۶ واحدی زمینه اشتغال افراد را فراهم می کند

وی کارگران را حامیان انقلاب و ارزش های اسلامی دانست و ادامه داد: کارگران همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کنار رهبری و ارزش های انقلاب قرار داشتند و از حامیان نظام اسلامی بوده و هستند که باید ابهامات و دغدغه های جامعه کارگری زدوده شود.

مظاهری با اشاره به احداث مجتمع ۷۵۶ واحدی ویژه کارگران متذکر شد: در صورت آغاز این طرح، یک زمینه مهم برای اشتغالزایی افراد ایجاد می شود و از طرف دیگر صاحب خانه شدن کارگران سبب ایجاد امنیت فکری برای خانواده های آنان خواهد شد.

وی گفت: این مجتمع ۷۵۶ واحدی در بخش جوادآباد که یک منطقه توریستی محسوب می شود احداث خواهد شد و تمامی صنوف بویژه کارگران می توانند از آن استفاده کنند زیرا خانه دار شدن کارگران مهم ترین هدف فعالان کارگری در ورامین است.

اعطای ۵۰ میلیون وام با کارمزد ۴ درصد به کارگران

این مسئول یادآور شد: کارهای زیربنایی و محوطه سازی این پروژه انجام و با همت خیرین سقف اول پروژه نیز زده شده و بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته هر یک از واحدها به صورت ۵۵ و ۷۵ متری به کارگران داده خواهد شد.

مظاهری تأکید کرد: جهت رفاه حال کارگران۵۰ میلیون وام با کارمزد ۴ درصد به آنان تعلق می گیرد و همچنین احداث مسجد، کتابخانه، درمانگاه، فروشگاه و مرکز خرید نیز در دستور کار مسئولان، خیرین و فعالان جامعه کارگری قرار دارد.

این فعال کارگری با اعلام آمادگی خانه کارگر برای کاهش مشکلات اقتصادی کارگران گفت: خانه کارگر از هر گامی که در جهت بهبود وضعیت کارگران باشد با تمام توان و جدیت استقبال خواهد کرد.

نامه استاندار تهران به رییس سازمان محیط زیست کشور

در ادامه این مراسم مهدی کچویی در سخنانی با اشاره به معرفی شهر جواد آباد به عنوان شهر زیست محیطی استان تهران اظهار داشت: شهر جواد آباد به علت رعایت مسائل زیست محیطی به عنوان شهر برگزیده استان تهران در سال ۹۳ انتخاب شد.

شهردار جوادآباد افزود: به علت ویژگی های شهر جوادآباد و سرسبزی و قابلیت های زیست محیطی این منطقه، هاشمی استاندار تهران نامه را به رییس سازمان محیط زیست کشور برای توجه ویزه به این شهر صادر کردند.

این مسئول گفت: هم اکنون یکی از مشکلات کلانشهر تهران و برخی شهرستانهای استان، آلودگی هواست که در این رابطه ما هیچ مشکلی را نداریم و شهر جوادآباد از هوایی پاک و طبیعت بکر و سرسبز برخوردار است.

وی با برشمردن قابلیت های جوادآباد متذکر شد: شهر جوادآباد با توجه به زیرساخت های موجود و با تلاش مسئولان به زودی به یکی از قطب های استان تهران در بخش های مختلف تبدیل خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.