خانه » اخبار و رویدادها » آقای فرماندار! رد شدن از خط قرمز نظام، مسأله ی جزئی و بیهوده نیست…

آقای فرماندار! رد شدن از خط قرمز نظام، مسأله ی جزئی و بیهوده نیست…

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/93/09/pishva-02.jpg

 

به گزارش ورامین سیتی، عباس ملکوتی خواه فرماندار شهرستان پیشوا در جمع معترضین به سفر فاطمه راکعی به این شهرستان گفت: من از علاقه ای که به نظام و انقلاب دارید تقدیر و تشکر می کنم . امیدوارم در تمام مراحل زندگی، انقلاب و پیشرفت شهرستان به این جدیت پیگیر و علاقه مند باشد.

وی افزود: این بحث هایی که امروز اینجا مطرح است، بحثی نیست که در پیشوا و تهران مطرح باشد، در کل کشور با سیاست هایی که مقام معظم رهبری و دولت اعمال می کنند بحث های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کل کشور دارد پیش می رود.

ملکوتی خواه شهرستان پیشوا را یکی از شهرستان های قدیمی و با اصالت فرهنگی مذهبی دانست و اظهار داشت: قدمت فرهنگی مذهبی شهرستان پیشوا شاید از زمانی است که حضرت جعفر بن موسی الکاظم (علیه السلام) در این جا به شهادت می رسد و مدفون می شود؛ از آن زمان مردم اینجا هم به مذهب اعتقاد داشتند و هم به فرهنگ و هم یک اصالت فرهنگی مذهبی دارند.

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/93/09/pishva-03.jpg

فرماندار شهرستان پیشوا با بیان این که اسم شهرستان پیشوا اخیرا در شورای میراث فرهنگی استان به نام « مهد انقلاب اسلامی » نامگذاری شده است اظهار داشت: حالا اگر خدایی نکرده با یکسری حرکات ناجور در بعضی از مواقع این قداست، بزرگی و ابهت شهرستان پیشوا را سر مسائل جزیی و بیهوده از بین ببریم کار درستی نیست.[در این لحظه صدای اعتراض حضار بلند می شود]

فرماندار پیشوا ادامه داد: من گفتم جای تقدیر و تشکر دارد ولی راهش این نیست. راه پیشرفت شهرستان شما و حفظ قداست آن این نیست. من از خیلی از شما پیشوایی تر هستم. من ۶ سال بهترین دوران عمرم را در این شهرستان، بخشدار بودم. الان یکسال است باز به دعوت خود شما آمدم تا شهرستان شما را از این مشکلات و مسائلی که هست نجات دهم.

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/93/09/pishva-01.jpg

وی افزود: الان هم کارهای بسیار بزرگی را در این جا شروع کردیم این بحثی که شما امروز دارید مطرح می کنید راهش این نیست،راهش این است که یک جلسه ای اینجا تشکیل بدهیم. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اینجا جلسه بگذاریم واین بحث های فرهنگی و مذهبی و دعوت از سخنرانان را هدایت کنیم.

ملکوتی خواه بیان داشت: این راهش نیست که جمع بشوند در مسجد و در خیابان راه بیفتند. یعنی شما این جمعی که این جا جمع شدید من میدانم چقدر علاقه مند هستید و چه عرق شدید مذهبی در وجود شما هست. ولی دشمنان انقلاب و نظام این را نمی بینند؛ یک فیلم از شما و از من می گیرن پخش می کنن که اینها فلان هستند و جور دیگری جلوه می دهند.

مقام عالی دولت در شهرستان پیشوا تصریح کرد: راه پیگیری این خواسته شما اینجوری نیست. من یک جلسه ای خدمت امام جمعه می گذارم همه روحانیون بسیجیان خانم های روحانی و فرهنگی [صدای اعتراض جمعیت بلند می شود].

فرماندار پیشوا ادامه داد: اینقدر که شما به نظام و انقلاب علاقه دارید من بیش از شما علاقه دارم. طرف شما من نیستم من با شما هستم.

در این لحظه یکی خواهران معترض که خواهر شهید می باشد از آقای فرماندار می خواهد دو کلمه صحبت کند، خانم احمدی که مسئول سابق دانشگاه فرهنگیان شهرستان پیشوا از یک ماجرا سخن می گوید: فکر می کنم سال های آخر دولت آقای خاتمی بود، حوزه علمیه یک رزمنده ای که نا پا داشت، نه دست داشت، نه چشم داشت را دعوت کرده بود برای سخنرانی هفته معلم و از من فقط سالن گرفته بودند. من از شما آقای فرماندار سوال می کنم این هنوز به عنوان یک عقده برای من مانده است، آن موقع مرکز تربیت معلم یک مرکز آموزشی بود، کامل ساپورت می کردید و مسلط بودید بدانید اونجا چی میگذره.

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/93/09/pishva.jpg

احمدی ادامه داد: آقای فرماندار باید خودتون خاطرتون باشه از صبح مرتب به من زنگ زدن، اول یکی از کارمندان فرمانداری، بعد معاونشون زنگ زد. من گفتم حوزه برنامه دارن، دعوت نامه دادن، من نمی توانم کنسل کنم، سخنرانی ربطی به من ندارد، من فقط یک سالن به این ها دادم، آخر خودشون [دکتر ملکوتی خواه فرماندار فعلی و بخشدار اسبق پیشوا] زنگ زدن و گفتند خانم باید این سخنرانی کنسل بشه و برن جای دیگه.

مسئول سابق تربیت معلم پیشوا گفت: من گفتم چرا ؟ ایشون که یک رزمنده است. نه پا داره، نه دست داره، نه چشم داره. آخه چرا ایشون نباید سخنرانی کند. سخنرانی هم مال ما نیست، من فقط یک سالن به ایشان دادم.

وی افزود: آقای بخشدار سابق و فرماندار کنونی پیشوا فرمودند من نماینده سیاسی دولت هستم. این آقای رزمنده بعضی از حرف هایی را می زند که از خط قرمز دولت عبور می کند [ فریاد های احسنت، احسنت حضار بلند می شود] حالا سوال من این است که آقای فرماندار اگر شما مراکز آموزشی را ساپورت نمی کنید، چرا آنروز تربیت معلم را قشنگ ساپورت می کردید، امروز نمی توانید دانشگاه آزاد را [فریاد احسنت حضار بلند می شود]

احمدی تأکید کرد: من خواهر یک شهیدم، خون شهید در رگ من جریان دارد، توجه کنید ما در برابر این مسائل کوتاه نمی آییم .

این خواهر شهید تصریح کرد: سوال دوم من از این آقا [فرماندار پیشوا] این است. برادر محترم اگر آن روز اون آقای رزمنده ای که نه چشم داشت، نه پا داشت، نه دست داشت همه چیز خود را در جبهه های جنگ جا گذاشته بود و آمده بود می خواست سخنرانی کند، اگر حرفش عبور از خط قرمز دولت بود اشکال داشت اما امروز که می آیند و از خط قرمز رهبری عبور می کنند، اشکالی ندارد [ فریاد تکبیر حضار بلند می شود]

http://asrupload.ir/varamincity/tasavir/93/09/pishva-04.jpg

وی افزود: ما در خانه نشستیم که مراقب نباشیم که در مملکت ما چی می گذرد ما حواسمون جمع است. از شما برادر عزیز آقای فرماندار محترم تقاضا می کنیم توجه داشته باشید، این اتفاقات دیگر تکرار نشود [صلوات حضار]

من ممنون شما هستم که گوش دادید.

منبع: ندای پیشوا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.