خانه » اخبار و رویدادها » حواشی مراسم امروز دانشگاه آزاد پیشوا/ روسیاهی این کار به چهره ی مسئولان شهرستان ماند

حواشی مراسم امروز دانشگاه آزاد پیشوا/ روسیاهی این کار به چهره ی مسئولان شهرستان ماند

daneshgah (2)

سرانجام با سستی مسئولان ارشد شهرستان پیشوا به خصوص فرماندار آن به عنوان مسئول شورای تأمین شهرستان، سخنرانی یکی از حامیان فتنه در دانشگاه آزاد واحد ورامین – پیشوا برگزار گردید. هرچند راکعی حرفی برای گفتن نداشت و اوج سخنان وی دفاع از زهرا رهنورد بود که همگان دلایل مضحک رهنورد برای تقلب را به خاطر دارند؛ لکن روسیاهی این قبح شکنی در مبدأ قیام ۱۵ خرداد، به چهره ی مسئولان شهر خواهد ماند؛ البته تردیدی نیست که مسئولانی که سخن خواهر شهید را در حیاط فرمانداری شنیدند و با بی توجهی از کنار آن گذشتند به خاک مذلت کشیده خواهند شد…

http://aup.ir/varamincity/tasavir/93/09/pishva.jpg

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، ظهر امروز همایش بسیج دانشجویی با عنوان «جریان‌شناسی تحریف معارف اسلام» که از مدت‌ها پیش برنامه‌ریزی و طی دو روز گذشته تبلیغات آن انجام پذیرفته بود به همت مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا لغو شد و جشن انجمن اسلامی با حضور فاطمه راکعی، یکی از متحصنین مجلس ششم و عضو جبهه منحله مشارکت جایگزین این همایش شد.

 خبرنگار ما بر حسب رسالت خود آنچه از حواشی این مراسم را دید به رشته تحریر درآورد تا خوانندگان خودشان قضاوت‌هایی در این ارتباط داشته باشند.

 – دانشجویان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا که روز گذشته کلید سالن اجتماعات دانشکده ادبیات و علوم انسانی را از مسئولان این واحد دانشگاهی دریافت کرده بودند صبح امروز برای آماده سازی محل برگزاری این همایش به این محل آمده بودند و در حین انجام کار توسط مسئولان دانشگاه به بیرون این سالن هدایت می‌شوند و درب سالن توسط مسئولان این مرکز علمی قفل زده می‌شود.

 – مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا که خود در جریان کنسل کردن همایش بسیج دانشجویی بوده است با حضور در جلوی درب سالن اجتماعات و در جمع دانشجویان عنوان می‌کند «درب سالن را بسیج دانشجویی قفل زد است»، انجمن اسلامی و مسئولان دانشگاه با مظلوم‌نمایی به‌دنبال این بودند این قفل زدن آنها بر روی درب سالن را به گردن بسیج دانشجویی بیندازند در حالی که بسیج دانشجویی خود به دنبال برپایی همایشی که از دو روز پیش تبلیغات کرده و اطلاع‌رسانی‌های لازم در ارتباط با آن را داشته است، اجرا کند.

 – جشن انجمن اسلامی پس از کنسل شدن همایش بسیج دانشجویی و با حجم گسترده تبلیغات طی مدت یک ساعت با حضور فاطمه راکعی، یکی از متحصنین مجلس ششم و عضو جبهه منحله مشارکت جایگزین همایش بسیج دانشجویی می‌شود.

 – دقایقی قبل از گلبانگ اذان ظهر این جشن آغاز می‌شود.

 – قاری که برای این مراسم دعوت شده بود به محض مشاهده فضای مراسم و آگاهی از برپایی جشن در آستانه اربعین حسینی از قرائت قرآن در این مراسم امتناع کرد.

 – هنگام گلبانگ الله‌اکبر، اذان ظهر در این مراسم برخی از دانشجویان در گوشه و کنار این مراسم مشغول پخش کلیپ موسیقی توسط موبایل‌های شخصی خود بودند.

 – با اعتراض خانواده معظم شهداء، مسئولان ارزشی و بسیج دانشجویی شهرستان پیشوا مراسم موسیقی و خوانندگی در آستانه اربعین حسینی که در تبلیغات انجمن اسلامی دانشگاه قرار بود در این مراسم اجرا شود با وجود حضور خواننده مطرح شده به همراه وسایل موسیقی مورد نیازش در لحظات آخر، کنسل شد.

 – سامان سلیمانی مرند مسئول سایت اصلاحات نیوز که سابقه دستگیری توسط دستگاه‌های امنیتی را دارد و حتی تائید صلاحیت وی برای ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا ابهاماتی دارد به همراه نامزد خود، فاطمه راکعی را در این جشن همراهی می‌کرد و روی جایگاه مراسم در کنار فاطمه راکعی نشسته بود.

 – فضای مراسم امنیتی بود و انتظامات جلوی درب مراسم حضور یافته و هرکسی را به مراسم راه نمی‌دادند و هر فردی که داخل مراسم رفته بود نمی‌توانست بیرون بیاید.

 – مسئول حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا نیز در این مراسم حضور یافته بود.

 – فردی کنار سخنران قرار داشت و هنگامی که دانشجویان سئوال می‌پرسیدند، او با حرکات خودش آن‌ها را به سخره می‌گرفت.

 -راکعی در سخنرانی خود به‌دنبال تطهیر فعالان فتنه بود.

 – فاطمه راکعی، یکی از متحصنین مجلس ششم و عضو جبهه منحله مشارکت عنوان کرد: انجمن اسلامی، سیاست را به دیانت نزدیک می‌کند.

 – سبقه انجمن اسلامی دانشگاه آزاد واحد ورامین ـ پیشوا به خودی خود اظهارات راکعی در ارتباط با انجمن اسلامی را نفی می‌کند. انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا در سال ۸۸ همواره طرفدار سران فتنه بود، طرفدار کسی که هتاکان به حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام را مردم خداجو خواند. همچنین این انجمن در فتنه ۸۸ در حمایت از سران فتنه چندین بیانیه صادر کرد.

عکس از ندای پیشوا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.