خانه » اخبار و رویدادها » اتمام حجت نقوی با استاندار، بی نتیجه ماند/ محمودی: نباید مسئولین دانشگاه فکر کنند که دانشگاه آزاد ملک خصوصی آنها است

اتمام حجت نقوی با استاندار، بی نتیجه ماند/ محمودی: نباید مسئولین دانشگاه فکر کنند که دانشگاه آزاد ملک خصوصی آنها است

naghavi-dr-salam

سید حسین نقوی حسینی نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا در خصوص سخنرانی فاطمه راکعی در دانشگاه پیشوا گفت: پس از انتشار خبر حضور فائزه هاشمی در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا، اعتراضات گسترده ای به حضور سران فتنه در دانشگاه پیشوا از سوی خانواده معظم شهدا، علما، روحانیون، ائمه جمعه و مردم صورت گرفت و تعدادی نیز به بنده منتقل شد.

وی ادامه داد: بنده نیز از حضور حامیان فتنه در شهرستان های ورامین و پیشوا شدیداً مخالفت کردیم به این دلیل که اینجا سرزمین قیام ۱۵ خرداد و کفن پوشانی که ۹ و ۱۰ دی سال ۸۸ در حمایت از ولی فقیه به سمت بیت ایشان در تهران حرکت کردند.

نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا تصریح کرد: حرکت مردمی که قبل از سفر فائزه هاشمی در صحن مطهر امامزاده جعفر بن موسی کاظم(ع) برگزار شد توانست سفر این عنصر فتنه سال ۸۸ را لغو کند ولی در روزهای گذشته خبرهای رسیده حاکی از این بود که قرار است خانم فاطمه راکعی برای سخنرانی در این دانشگاه حضور پیدا کند.

نقوی خاطر نشان کرد: سوابق خانم راکعی برای همه ما روشن است که در فتنه سال ۸۸ ایشان چه فعالیت هایی داشته اند و از سوی دیگر نیز از افرادی هستند که در مجلس ششم آن نامه کزایی را امضا کردند و اقداماتی را علیه نظام انجام دادند، پس این افراد مجرم هستند و ما نیز اجازه نخواهیم داد که این افراد بتوانند در محیط های دانشگاهی به خصوص دانشگاه شهرستان ما که شهرستانی انقلابی و ولایت مدار است سخنرانی کنند.

وی ادامه داد: سریعاً مخالفت خود را نسبت به این سخنرانی در شهرستان پیشوا اعلام کردم و شب گذشته نیز با استاندار تهران به عنوان مسئول استان صحبت کرده و با ایشان نیز اتمام حجت کردم.

نماینده شهرستان های قرچک، ورامین و پیشوا اظهار کرد: به مردم اعلام کرده ایم که اگر مسئولین از این سخنرانی جلوگیری نکردند، خودشان وارد صحنه شوند و جلوی عوامل فتنه را بگیرند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در خصوص اینکه سخنرانی فاطمه راکعی تحت عنوان روز دانشجو انجام می شود نیز گفت: متاسفانه فتنه گران همیشه از محیط دانشگاهی، احساسات پاک و روحیه انقلابی دانشجویان سو استفاده می کنند و احساست آنها را تحریک می کنند، به همین دلیل نیز روز ۱۶ آذر را بهانه کردند تا بتوانند به خیال خودشان دانشجویان را به صحنه های انحرافی بکشانند.

نقوی ضمن بیان اینکه به یاری خدا دانشجویان ما بیدار و واقع بین هستند تصریح کرد: همانگونه که دیدیم عوامل فتنه در این روزها در دانشگاه های مختلف حضور پیدا کرده و سخنرانی هایی را نیز داشتند ولی دانشجویان بیدار ما نیز در همان سالن ها و در حضور همان سخنرانان شعار مرگ بر فتنه گران را سر دادند.

وی اظهار کرد: دانشجویان اجازه نمی دهند که فتنه گران از فضای دانشگاه استفاده کنند ولی آنها در نظر دارند تا به نام دانشجو اهداف فتنه گری خود را ادامه دهند.

m-mahmoodi

همچنین حجت الاسلام سید محسن محمودی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران در خصوص حضور فاطمه راکعی در دانشگاه پیشوا گفت: بارها اعلام کرده ایم که دانشگاه محل آزاد اندیشی، تفکر، بینش و تفاوت آرا سیاسی است اما دانشگاه محل فتنه نیست.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: باید مرز تفاوت خطوط سیاسی با فتنه را بشناسیم و این دو را از یکدیگر جدا کنیم، زمانی هست که می خواهیم در راه خطوط سیاسی فضای دانشگاه قدم برداریم و زمانی هم هست که می خواهیم پای فتنه گران را به دانشگاه باز کنیم.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: آنچه که امروز در حال رخ دادن است یک نوع باز کردن پای پرچم داران فتنه به دانشگاه است که به هیچ وجه از مبنای انقلابی و دینی کشور به خصوص شهرستان های ورامین و پیشوا که در سال ۴۲ در دفاع از مرجعیت و امامت قیام کردند قابل قبول نیست.

وی اظهار کرد: افرادی که می خواهند پای فتنه گران را به این دیار باز کنند چقدر می توانند بی شرم و بی توجه باشند که این افراد را به دیار ۱۵ خرداد وارد کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران بیان کرد: مسئولین دانشگاه اعلام کرده اند که این دعوت کردن از فتنه گران از طرف انجمن اسلامی دانشگاه می باشد ولی این را باید بگوییم که اگر این ماجرا درست باشد، دانشگاه انجمن اسلامی می خواهد نه انجم فتنه گر.

امام جمعه موقت ورامین گفت: افرادی که با مردم صراحت نداشتند و از عملکرد اشتباه و غلط خود پشیمان نشده و باز نگشته اند را نباید به دانشگاه ها وارد کنیم، کدام انجمن اسلامی است که مقید به اسلام ودین باشد و حاضر باشد که پا بر روی این ارزش ها بگذارد.

حجت الاسلام محمودی خاطر نشان کرد: اعلام کرده ایم که دانشگاه جای انجمن فتنه گر نیست و اگر مسئولین دانشگاه این را کنترل نکنند قطعاً مردم ورامین و پیشوا به هیچ عنوان این را قبول نمی کنند زیرا این مردم امتحان خود را پس داده اند.

وی ادامه داد: امیدواریم که مسئولین دانشگاه خودشان اینگونه برنامه ها را کنترل کنند و مسئولینی که فوق دانشگاه هستند و یا افرادی که از بیرون مدیریت می کنند بدانند که شما اهداف و وظایفی دارید که باید انجام دهید که نمونه آن این اختلاط و بی بندوباری موجود در دانشگاه است که باعث هتک حرمت نوامیس مردم شده است را درست کنید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران اظهار کرد: این روش ها و دعوت از فتنه گران به عنوان سخنران در دانشگاه با اصالت کار فرهنگی و علمی آن مغایر است و امیدواریم که مسئولین مربوطه به خودشان آیند زیرا این فعالیت ها عواقب خوبی در دانشگاه نخواهد داشت.

امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: اولین نکته این است که روز دانشجو روز ۱۶ آذر است و اگر قرار است مراسمی به اسم دانشجویان برگزار شود باید در آن روز باشد که برای آنها هم باید از تمام تشکل های دانشجویی استفاده شود نه فقط انجمن اسلامی دانشگاه؛ چرا امروز نمی گذراند که بسیج دانشجویی به سمت اهداف خود حرکت کند ولی انجمن اسلامی به راحتی تمام فعالیت هایی که مد نظر دارد را اجرایی می کند و بنا نیست که به اسم روز دانشجو در روزهای دیگر افرادی را در دانشگاه ها حاضر کنند.

وی ادامه داد: دومین نکته این است که دعوت از فائزه هاشمی که تابلو دار جریان فتنه سال ۸۸ است که دوست و دشمن نیز آن را می دانند به هیچ عنوان قابل توجیه نیست و نباید مسئولین دانشگاه نیز فکر کنند که دانشگاه آزاد ملک خصوصی آنها است زیرا دانشگاه آزاد سرمایه نظام است و به هیچ عنوان هیچ عنصری حق ندارد در دانشگاه آزاد نگاهی ملکیتی داشته باشد و بخواهد پای فتنه گران را به این دانشگاه باز کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران گفت: این ابراز حساسیت مردم دیار ۱۵ خرداد بود به جریان فتنه که یک هشدار بود تا سردمداران فتنه بدانند که با احساسات مردم نمی توانند بازی کنند و اگر قصد این کار را داشته باشند مردم نیز آنها را تحمل نمی کنند.

منبع: ورامین ما

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.