خانه » اخبار و رویدادها » امام جمعه ورامین: مداحان فرصت سوء استفاده دشمنان اسلام را سلب کنند

امام جمعه ورامین: مداحان فرصت سوء استفاده دشمنان اسلام را سلب کنند

امام جمعه شهرستان ورامین از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت خواست تا با حفظ هوشیاری، فرصت سوء استفاده دشمنان اسلام در ضربه زدن به ارزش های اسلامی را سلب کنند.

آیت الله سیدمرتضی محمودی روز شنبه در دیدار با فرمانده بسیج مداحان استان تهران گفت: یکی از مهمترین وظایف مداحان اهل بیت عصمت و طهارت ، تبیین ابعاد مختلف مصیبت های وارد شده بر خاندان نبوت است و در این میان باید تلاش کرد تا از خرافه گویی و بیان مطالب دور از واقعیت دوری جست.

وی بیان داشت: کانون بسیج مداحان باید همواره فرمایشات مقام معظم رهبری را در برگزاری مراسم مربوط به ائمه اطهار به خصوص عزاداری ها نصب العین قرار دهند تا مقدمات برخی سوءاستفاده های احتمالی را از دشمنان نظام سلب نمایند.

امام جمعه ورامین اظهار داشت: بیشترین هراس دشمنان ما از ولایت مداری مردم و به ویژه جوانان ایران اسلامی است که مداحان اهل بیت می توانند عشق به ولایت را تقویت و دشمنان اسلام را در دست یابی به اهداف شوم خود ناامید سازند.

فرمانده بسیج مداحان استان تهران نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از عملکرد سه ساله این واحد بسیج گفت: بسیج مداحان استان تهران در طول ایام فعالیت خود تلاش داشته تا با شناسایی، تربیت و آماده سازی جوانان بسیجی که به رشته مداحی و ذاکری اهل بیت علاقه مند هستند ، آنان را برای ترویج ارزش های اسلامی آماده سازند.

محمد حاج ابوالقاسمی گفت: ارتباط با حلقه های صالحین و مجمع الذاکرین در اکثر شهرستان های استان تهران به ویژه ورامین، بهارستان، اسلامشهر، شهریار و شهر قدس توسط بسیج مداحان استان تهران صورت گرفته و این امر اثرات مثبتی در دست یابی به اهداف کانون مداحان بر جای گذاشته است.

وی از شناسایی نخبگان بسیجی و بهره گیری از ایده های آنها در پیشبرد اهداف کانون مداحان به عنوان اولویت برنامه بسیج مداحان استان تهران یاد کرد.

ابوالقاسمی افزود: یکی از توطئه های دشمنان تهیه اشعار بدون محتوا و عرضه سبک های ناپسند و دور از شئونات ائمه اطهار علیه السلام است که تلاش شده با آسیب شناسی این فتنه بزرگ و ارائه اشعار وزین ، این توطئه را خنثی کرد.

ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.