خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » نرخ جدید نان در شهرستان ورامین اعلام شد

نرخ جدید نان در شهرستان ورامین اعلام شد

به گزارش ورامین سیتی به نقل از روابط عمومی فرمانداری ورامین؛ محسن خوانساری فرماندار ورامین گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران ، کارگروهی در شهرستان به ریاست فرماندار ورامین برگزار شد و در آن افزایش ۳۰ درصدی قیمت انواع نان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود : بر اساس مصوبه این کارگروه ، قیمت نان سنگگ با وزن خشک ۴۰۰ گرم با افزایش قیمت ۲۰۰ تومانی: ۷۰۰ تومان ، قیمت بربری با وزن چانه ۶۰۰ گرم با افزایش قیمت ۱۵۰ تومانی :۶۰۰ تومان ، نان لواش با وزن چانه ۱۷۰ گرم با افزایش ۵۰ تومانی: ۲۰۰ تومان و نان تافتون با وزن ۲۸۰ گرم: ۳۲۵ تومان تعیین شد.

وی اظهار داشت : هم اکنون تعداد ۳۲۵ واحد نانوایی در سطح شهرستان ورامین مشغول به تولید نان می باشند که موظف به رعایت وزن چانه و قیمت تعیین شده می باشند.

خوانساری گفت : همزمان با اعلام نرخ جدید نان در سطح شهرستان ورامین ، طرح تشدید نظارت بر عملکرد نانوایی های شهرستان آغاز و طی آن ۵ اکیپ با حضور در مناطق مختلف شهرستان بر عملکرد این واحدها نظارت دقیق و مستمر می نمایند.

وی تأکید کرد: واحدهای نانوایی در صورت تخلف در عدم رعایت وزن و قیمت تعیین شده ، با برخورد قانونی مواجه شده و در صورت تکرار تخلف از فعالیت آنان جلوگیری به عمل خواهد آمد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.