خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » تاکسی های ورامین می توانند در شهرری توقف کنند/ مشکل مسافران متروی جوانمرد حل شد

تاکسی های ورامین می توانند در شهرری توقف کنند/ مشکل مسافران متروی جوانمرد حل شد

IMG11062523

شهردار ورامین با اشاره به وجود مشکلات متعدد برای مسافران ورامینی برای عزیمت به تهران گفت: با رایزنی های صورت گرفته، تاکسی های ورامین می توانند در شهرری توقف کنند و دیگر نیازی به حضور در متروی جوانمرد نیست.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر ، علی حیدریان  با اشاره به درخواست های مکرر شهروندان ورامینی برای حل مشکل استقرار ایستگاه تاکسی های ورامین در شهرری اظهار داشت: در چند سال گذشته شهروندان ورامینی به علت عدم دادن جواز برای توقف تاکسی های ورامین در ایستگاه متروی شهرری، مجبور بودند که در ایستگاه جوانمرد قصاب پیاده شوند.

شهردار ورامین افزود: از آنجایی که اوج رفت و آمد و استفاده مسافران ورامینی از ایستگاه جوانمرد قصاب، ساعات اولیه صبح است، به همین خاطر شهروندان ورامینی در مترو مجبور بودند که مدت زمان زیادی را به دلیل کمبود صندلی، بیاستند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر عدم اختصاص ایستگاه به تاکسی های ورامین برای استقرار در متروی شهرری، مشکلاتی را هم برای رانندگان ورامینی ایجاد کرده و این افراد مجبور بودند که مسافران را در ایستگاه متروی جوانمرد پیاده کنند که این موضوع باعث اتلاف وقت، انرژی و سوخت اتومبیل ها می شد.

حیدریان اضافه کرد: در این رابطه درخواست های متعددی از سوی شهروندان ورامینی و رانندگان تاکسی مبنی بر اختصاص یک ایستگاه تاکسی در شهرری و پیاده کردن مسافران در این ایستگاه، به شهرداری و سازمان تاکسیرانی ورامین رسید.

این مسئول عنوان کرد: به دلیل تعداد بالای تقاضای مردمی، این موضوع در دستور کار شهرداری ورامین قرار گرفت و با رایزنی های صورت گرفته و توافق بانهادهای مربوطه، مقرر شد تا از این پس مسافران ورامینی به جای پیاده شدن در ایستگاه جوانمرد قصاب، در ایستگاه شهرری توقف کنند.

شهردار ورامین تأکید کرد: با رایزنی های صورت گرفته، تاکسی های ورامین می توانند در شهرری توقف کنند و دیگر نیازی به حضور در متروی جوانمرد نیست.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.