خانه » اخبار و رویدادها » ذوالنور در مراسم “راز سرخ”‌: حادثه هفتم تیر حیات انقلاب را تجدید و بیمه کرد

ذوالنور در مراسم “راز سرخ”‌: حادثه هفتم تیر حیات انقلاب را تجدید و بیمه کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور  در پنجمین مراسم “راز سرخ” که در مسجد امام حسن مجتبی (ع) ورامین برگزار شد، اظهار داشت: ششم تیر ماه سال ۶۰ مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر تهران مشغول سخنرانی بودند که منافقین کوردل در ضبط صوت ایشان بمب کار گذاشتند، این حادثه تلخ بود اما به عقیده من از الطاف الهی بر انقلاب ما بود.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر مقام معظم رهبری در آن حادثه مجروح نمی‌شدند در هفتم تیر نام ایشان در لیست شهدای هفتم تیر دیده می‌شد، همان‌طور که بیماری امام سجاد (ع) مانع از حضور ایشان در کربلا و شهادت آن بزرگوار شد، این حادثه هم تقدیر الهی بود.

وی در ادامه به بیان شخصیت شهید بهشتی پرداخت و عنوان کرد: به فرموده امام خمینی (ره) «شهید بهشتی به تنهایی یک ملت بود»، تهمت‌هایی را نیروهای معاند به ایشان و یارانش وارد کردند و ایشان سکوت می‌کردند، امام (ره) برای حفظ وحدت به ایشان توصیه کرده بودند که «قربت الی الله سکوت کنند»، از شهید بهشتی پرسیدند چرا در مقابل این تهمت‌ها از خود دفاع نمی‌کنید، ایشان جواب داد «خداوند خود از کسانی که ایمان آورده‌اند دفاع می‌کند.»

اجرای عدالت دغدغه مقام معظم رهبری است

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور سپس به فرار بنی صدر از کشور اشاره کرد و گفت: گمان نکنید بنی صدر از انقلاب گریخت، خیر، نظام راه داد که بنی صدر فرار کند چون جرمش اعدام بود و اگر اعدام می‌شد تبدیل به یک بت می‌گشت، قهرمان می‌شد و مظلومیت شهید بهشتی و یارانش تا ابد باقی می‌ماند، امام (ره) فرمودند «شهادت شهید بهشتی در برابر مظلومیتش هیچ بود».

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: حادثه هفتم تیر حیات انقلاب را تجدید و بیمه کرد و چهره نفاق را برملا کرد.

وی در ادامه با اشاره به هفته قوه قضاییه افزود: توصیه من به عزیزان قضایی خدمت به مردم است، رهبری تاکید بر اجرای عدالت قضایی دارند، اگر مردم به مراجع قضایی ما مراجعه کنند و حق به حق‌دار نرسد و یا اگر در ادارات ما کار مردم راه نیافتد از نظام ناراضی می‌شوند، به همین دلیل است که دغدغه رهبر معظم انقلاب و مسئولانی مثل شهید بهشتی که در هفتم تیر جان خود را از دست دادند اجرای عدالت قضایی است و وجود نام شهید بهشتی بر دستگاه قضایی وظیفه شما را سنگین‌تر می‌کند.

جامعیت رهبری و تبعیت مردم از ولایت، فتنه ۸۸ را خنثی کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور در ادامه با تحلیل جامعه‌‌شناسانه اجتماع گفت: کارشناسان جامعه را بر سه لایه تقسیم می‌کنند، لایه بالا رهبری جامعه است، لایه وسط خواص و لایه سوم اقشار، احزاب و گروه‌های مختلف هستند.

وی ادامه داد: جامعه‌شناسان معتقدند اگر لایه وسط کار خود را در برقراری ارتباط بین لایه سوم و اول خوب اجرا نکنند نظام محکوم به فروپاشی و سقوط است و در تمام انقلاب‌های رنگی همین ارتباط لایه میانی را نشانه می‌روند و موفق هم می‌شوند.

جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در فتنه ۸۸ هم دشمن همین فرمول را به کار بست و تمام توان خود را نیز به کار گرفت، بسیاری از خواص ما که لایه میانی بودند نیز تسلیم شدند اما به دو دلیل موفق نشد، یکی کفایت و جامعیت رهبری در مدیریت بحران بود و دیگری تبعیت و حضور در صحنه مردم، مردم پشت سر ولایت بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور در پایان خاطرنشان کرد: اگر در کربلا مردم نمی‌ترسیدند و خواص بی‌بصیرت و دنیا طلب پشت امام را خالی نمی‌گذاشتند، حادثه کربلا رخ نمی‌داد.

یک نظر

  1. کسی که مقتدای او حســین استــــ
    هواخواه و هوادارش حســین استــــ
    بهشتـــی رازســـرخ انقلاب استــــ
    حسابش در جنان دست حســین استــــ

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.