خانه » اخبار و رویدادها » نخستین نشست دهیاران و روسای شورای بخش مرکزی ورامین / اجرای طرح های خود اشتغالی در روستاها

نخستین نشست دهیاران و روسای شورای بخش مرکزی ورامین / اجرای طرح های خود اشتغالی در روستاها

IMG11251966

فرماندار ورامین بر اجرای طرح های خوداشتغالی در روستاهای این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، صبح امروز نشست دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای ورامین با حضور محسن خوانساری فرماندار، محمد ارجستانی بخشدار مرکزی و جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی در بخشداری مرکزی این شهرستان برگزار شد.

در این نشست محسن خوانساری با اشاره به نامگذاری سال ۱۳۹۳ به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی اظهار داشت: روستاییان باید در تحقق فرمایشات رهبری در سال ۱۳۹۳ پیشگام بوده و به رسالت خود در این زمینه عمل کنند.

فرماندار ورامین افزود: امروز ظرفیتها و پتانسیلهای ویژه ای در سطح روستاهای شهرستان ورامین وجود دارد که باید دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها این ظرفیت ها را شناسایی و آنان را بالفعل کنند تا علاوه بر ایجاد اشتغال، زمینه رونق فعالیت اقتصادی در روستاها بیش از پیش فراهم شود.

وی ادامه داد: روستاها بخش جدایی ناپذیر از فعالیت های اقتصادی هستند و بسیاری از نیازهای کشور توسط روستاییان زحمت کش تولید و روانه بازار می شود که این مسأله فرصت سرمایه گذاری در روستاها را بیش از پیش به مسئولان گوشزد می کند.

خوانساری اضافه کرد: امروز اهالی روستا خواستار حضور مسئولان در بطن و میان مردم هستند و رسیدگی به موقع به درخواست های مردم و حل مشکلات آنها توسط مسئولین موهبتی الهی است که باید قدر آن را دانست.

این مسئول گفت: در سال جدید رسالت سنگینی بر روی دوش دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها قرار دارند و این افراد باید پل ارتباطی بین مردم و مسئولان شهرستان بوده و زمینه ایجاد اشتغال و اجرای طرح های خود اشتغالی را در سطح روستاها فراهم کنند.

وی بیان داشت: اکنون تولیدات متنوع و خوبی در سطح روستاهای ورامین مشاهده می شود که در صورت حمایت و تلاش بیشتر مسئولان می توان از این محصولات برای معرف شهرستان ورامین استفاده کرد.

در این نشست محمد ارجستانی نیز در سخنانی اعضای شورای اسلامی روستاها و دهیاران را نقطه اتصال مردم و مسئولان دانست و اظهار داشت: امروز روستاییان برای طرح مشکلات و خواسته های خود به دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها مراجعه کرده و این افراد نیز خواسته های روستاییان را به مسئولان مربوطه انتقال می دهند.

بخشدار مرکزی ورامین افزود: از اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران انتظار می رود تا با مطالعه مجدد شرح وظایف، در تمام امور قوانین و دستورالعمل ها را رعایت کنند و در جهت اهداف مقدس نظام اسلامی قدم بردارند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.