خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » رتبه برتر جشنواره علم و فناوری آموزش و پرورش به دبیر ورامینی رسید

رتبه برتر جشنواره علم و فناوری آموزش و پرورش به دبیر ورامینی رسید

رییس آموزش و پرورش ورامین از کسب رتبه برتر جشنواره علم و فناوری آموزش و پرورش به دبیر این شهرستان خبر داد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، صابره بذرافشان دبیر متوسطه دوره اول آموزشگاه استثنایی امام خمینی(ره)  با ارائه درس افزار کار و فناوری پایه هفتم توانست در جشنواره علمی  و فناوری آموزش و پرورش رتبه سوم و برتر کشور را از آن خود کند.

مجتبی عرب عامری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به درخشش دبیر ورامینی در جشنواره علم و فناوری آموزش و پرورش اظهار داشت: برای شرکت در این جشنواره، در مرحله اول دبیران شهرستان ورامین، آثار و ابتکارات خود را به آموزش و پرورش ارائه کردند و داوران پس از بررسی های لازم، بهترین اثر را برای مسابقات استانی برگزیدند.

رییس آموزش و پرورش ورامین افزود: خوشبختانه صابره بذرافشان دبیر متوسطه دوره اول آموزشگاه استثنایی امام خمینی(ره) توانست در مرحله استانی نیز رتبه برتر را کسب کرده و به عنوان اثر اول به مرحله کشوری این جشنواره راه پیدا کند.

وی ادامه داد: در این مرحله نیز دبیر آموزش و پرورش ورامین با ارائه درس افزار کار و فناوری پایه هفتم توانست تحسین داوران را برانگیزد و با کسب امتیازات لازم رتبه سوم و برتر مسابقات کشوری را به دست آورده و افتخاری دیگر برای جامعه فرهنگیان ورامین کسب شود.

عرب عامری اضافه کرد: خوشبختانه دانش آموزان و فرهنگیان ورامینی در رشته های مختلف نظیر مسابقات قرآنی، علمی و فرهنگی همواره رتبه های برتر استانی را به دست آورده و در سطح کشور درخشیدند.

این مسئول عنوان کرد: اکنون گروه سرود دانش آموزی ورامین به عنوان یکی از برترین گروه های سرود در سطح کشور شناخته می شود و در بسیاری از مراسم های آموزش و پرورش کشور این گروه به عنوان نماینده دیار ۱۵ خرداد به اجرای برنامه می پردازد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.