خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » فروش زائرسرای بسیجیان ورامین صحت ندارد/ نیاز ۱۲۰ میلیونی برای تکمیل مجموعه

فروش زائرسرای بسیجیان ورامین صحت ندارد/ نیاز ۱۲۰ میلیونی برای تکمیل مجموعه

asghari

فرمانده سپاه ناحیه ورامین با تکذیب فروش مجموعه زائرسرای بسیجیان این شهرستان تأکید کرد: طی صحبتهای امام جمعه موقت ورامین با فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران اعلام شد که این مجموعه وقف خدمت رسانی به بسیجیان ورامین بوده و فروش آن اشکال شرعی دارد که سردار نصیری نیز تاکید کردند سپاه قصد فروش مجموعه را ندارد و این موضوع تکذیب شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، سرهنگ داود اصغری پیش از ظهر امروز در نشست بررسی مشکلات ساخت زائرسرای بسیجیان ورامین در بیت امام جمعه این شهرستان با اشاره به روند آغاز این پروژه اظهار داشت: کلنگ ساخت مجموعه زائرسرای بسیجیان ورامین در سال ۸۹ بر زمین خورد و طی سنوات گذشته خیرین و نیکوکاران در ساخت این پروژه همکاری پررنگی داشتند که در نتیجه عملیات ساختمانی مجموعه تکمیل شده و در ۱۲ واحد (هر واحد به صورت دو واحدی) آماده شده است.

برای تجهیز زائرسرا ۱۲۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است

این مسئول ادامه داد: در حال حاضر تنها مرحله تجیهز واحدهای زائر سرا باقی مانده که بر اساس برآوردهای صورت گرفته برای تجهیز هر واحد مبلغ ۱۰ میلیون تومان لازم بوده و در مجموع تکمیل و راه اندازی این مجموعه به ۱۲۰ میلیون تومان وجه نیازمند است.

وی عنوان کرد: حال که این مجموعه به لحاظ ساختمانی آماده بهره برداری است نباید اجازه داد به دلیل کمبود اعتبارات و گذر زمان، مستهلک شده و هزینه های مجدد برای ترمیم آن پرداخت شود به همین دلیل باید در مرحله اول چهار الی پنج واحد این مجموعه با کمک خیرین تجهیز شده و خدمت رسانی به بسیجیان شهرستان آغاز شود.

تاکنون ۸۰۰ میلیون تومان هزینه ساخت زائر سرا شده است

اصغری گفت: برای ساخت این مجموعه بیش از ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده که قسمتی را سپاه متقبل شد اما بخش عمده و اصلی آن را خیرین به نیت وقف برای خدمت رسانی به بسیجیان ورامین اهدا کردند که امروز ثمرات آن دیده می شود.

این مسئول با تکذیب فروش مجموعه زائرسرای بسیجیان ورامین تأکید کرد: طی صحبتهای امام جمعه موقت ورامین با فرمانده سپاه سیدالشهدا استان تهران، اعلام شد که این مجموعه وقف خدمت رسانی به بسیجیان ورامین بوده و فروش آن اشکال شرعی دارد که سردار نصیری نیز تاکید کردند سپاه قصد فروش مجموعه را ندارد و این موضوع تکذیب شد.

گفتنی است؛ کلنگ ساخت کلنگ ساخت زائر سرای بسیجیان ورامین در سال ۱۳۸۹ با حضور سردار فضلی جانشین فرمانده بسیج، سردار حسینی فرمانده سپاه سیدالشهداء استان تهران و جمعی از مسئولان، شهرداران، شوراهای اسلامی و خانواده های شهدا و بسیجیان ورامین بر زمین خورد.

یک نظر

  1. امیدوارم مثل اتوبوس نشه!

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.