خانه » اخبار و رویدادها » فرمانده سپاه ورامین یکی از معضلات شهرستان را وجود رابطه در میان برخی از مسولان دانست

فرمانده سپاه ورامین یکی از معضلات شهرستان را وجود رابطه در میان برخی از مسولان دانست

سرهنگ داود اصغری روز یکشنبه در دیدار با جمعی از خبرنگاران شهرستان ورامین که به مناسبت روز پاسدار و سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شد اظهار داشت : سپاه پاسداران در طول حیات با برکت خویش توانسته بسیاری از توطئه های دشمنان قسم خورده نظام را شناسایی و آنان را در دستیابی به اهداف مخرب خود ناکام بگذارد که این نقطه سرآغاز پروژه سپاه هراسی برخی از معاندان داخلی و دشمنان خارجی نظام می باشد.

وی گفت : سپاه پاسداران از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون در تمامی عرصه های کشور از جمله دفاع مقدس ، عرصه سازندگی و مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان نقشی بسزا و حضوری موثر داشته و توانسته توانمندی خود را در اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی به اثبات برساند.

وی اظهار داشت: امروز در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان نظام بار دیگر سپاه وارد میدان شده و تلاش دارد با آگاه سازی مردم با شیوه های تهاجم نرم دشمنان، بار دیگر بدخواهان نظام را ناکام بگذارند.

اصغری گفت: یکی از مهمترین برنامه های جامعه برای مقابله با تهدیدات نرم دشمنان ، احیای امر به معروف و نهی از منکر است البته باید توجه داشت که امر به معروف و نهی از منکر فقط به مسئله حجاب محدود نمی شود .

فرمانده سپاه ناحیه ورامین افزود: متاسفانه امروز شاهد برخی از آسیب های اجتماعی نظیر رشوه گیری، پارتی بازی و عدم تکریم ارباب رجوع در برخی از ادارات ورامین هستیم که این گونه اقدامات در جامعه اسلامی موجب نا امیدی آحاد مردم از نظام می شود.

وی گفت: سپاه پاسداران به عنوان یکی از مجریان قانون حمایت از آمران معروف و ناهیان از منکر ، در کنار سایر ارگان ها از احیا کنندگان این دو فریضه الهی حمایت کرده و به احدی اجازه نمی دهند به این مسأله دینی آسیب وارد کنند .

وی افزود: اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در دین اسلام و اهل بیت به حدی است که حضرت علی(ع) این دو امر مهم را در برابر تمام کارهای نیک مانند نماز و روزه و حتی جهاد مانند قطره ای در برابر دریا می دانند.

وی گفت: امروز عملکرد غلط برخی از مدیران موجب بدبینی مردم به نظام اسلامی شده است و خبرنگاران باید در خصوص علل آسیب های اجتماعی تحقیق و بررسی کرده و از مسوولان در خصوص عملکردشان توضیح بخواهند .

اصغری گفت : خبرنگاران باید از ارگانهای مختلف حتی سپاه سوال کنند که در حوزه امر به معروف چه عملکردی داشتند و سپاه در این خصوص حمایت جدی از خبرنگاران را در دستور کار قرار خواهد داد .

وی یکی از معضلات شهرستان ورامین را وجود رابطه در میان برخی از مسولان دانست و گفت: سپاه به عنوان حافظ منافع انقلاب اسلامی اجازه سو استفاده از جایگاه خدمت به مردم را به هیچ فرد و گروهی نمی دهند.

فرمانده سپاه ناحیه ورامین از دستگیری مفسدین اقتصادی در ورامین خبر داد و افزود: سپاه کلیه مسائل شهرستان ورامین از جمله آسیب های حوزه های مختلف مانند کارخانجات و صنایع را تحت نظر دارد و در این خصوص به مسوولان اجرایی هشدارهای لازم را می دهد ولی متاسفانه برخی از مسوولان شهرستان توجه لازم به این مسائل را ندارند.

وی افزود: برخی از رسانه های کشور با شیطنت خاص، دستگیری مفسدین اقتصادی در ورامین توسط اطلاعات سپاه را مغایر با عملکرد دولت دانستند ولی باید اعلام کرد سپاه فقط منافع مردم و نظام اسلامی را در نظر دارد و اجازه نمی هد کارگران برخی از کارخانجات در بازی های اقتصادی آسیب ببینند.

منبع: ایرنا

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.