خانه » اخبار و رویدادها » اجتماعی » خوانساری : خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند / رسالت مهم خبرنگاران اطلاع رسانی دقیق و صحیح و به هنگام

خوانساری : خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند / رسالت مهم خبرنگاران اطلاع رسانی دقیق و صحیح و به هنگام

khabarnegar

به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، شب گذشته آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ورامین با حضور محسن خوانساری فرماندار، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت،جعفر کاظمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اصحاب رسانه در تالار ضیافت این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم محسن خوانساری با اشاره به معضلات و مشکلاتی که در شهر ورامین وجود دارد اظهار داشت: شهرستان ورامین از برخی کمبودها رنج می برد و به همین خاطر مردم این دیار برخی خواسته ها و مطالبات منطقی را دارند که باید خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان، آن را منعکس و پیگیری کنند.

فرماندار ورامین افزود: اطلاع رسانی دقیق و صحیح و به هنگام یکی از رسالت های مهم و اساسی اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ورامین است که می تواند مسئولان را در رسیدن و تحقق خواسته های مردم یاری رساند.

وی ادامه داد: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولان می توانند، نقش مهم و غیرقابل انکاری را در تحقق خواسته ها و رفع مشکلات مردم ایفا کنند به طوری که در سایه تلاشهای خبرنگاران و اتحاد و همدلی این قشر می توان روند خدمت رسانی به مردم را سرعت بخشید.

خوانساری خبرنگاران را مشاوران مسئولان ورامین قلمداد کرد و بیان داشت: خبرنگاران باید خود را مشاور فرماندار و مسئولان ادارات بدانند و با بیان مشکلات و نارسایی ها در سطح ارگان های مختلف زمینه حل آن را فراهم آورده و خدماتی که از سوی ادارات نظام اسلامی به مردم ارائه می شود را نیز بیان کنند، خبرنگاران به عنوان چشم بینای جامعه می توانند بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه را مشاهده کرده و با انعکاس اخبار صحیح و دقیق به مسئولان زمینه رفع موانع توسعه در جامعه را فراهم آورند.

این مسئول گفت: خبرنگاران همواره و در همه عرصه ها و شرائط به رسالت و وظیفه خود عمل کردند و تاریخ انقلاب اسلامی هیچگاه مجاهدت ها و تلاش های این قشر در لحظات سخت انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را فراموش نخواهد کرد و اگر امروز کشور در اوج عزت و اقتدار قرار دارد به پاس تلاش های خبرنگاران بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جنایات اسراییل در نوار غزه اظهار داشت: امروز نیز خبرنگاران بدون توجه به خطرات احتمالی در فلسطین حضور یافته و جنایات اسراییل بر ضد کودکان و مردم غزه را منعکس می کنند.

خوانساری افزود: اگر امروز مردم جهان در حمایت از فلسطین به پا خواسته و فریاد آزادی قدس را سر می دهند مرهون تلاش خبرنگارانی است که در این راستا می کوشند و اخبار صحیح و واقعی را به گوش جهانیان می رسانند.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.