خانه » اخبار و رویدادها » اولویت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین مسائل فرهنگی است

اولویت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین مسائل فرهنگی است

sheybani

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، حسینعلی شیبانی که به مناسبت سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین و پیشوا قبل از خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین سخنرانی می‌کرد با اشاره به بستر علمی موجود در دانشگاه برای توسعه علمی منطقه اظهار کرد: در دانشگاه بستر کمک به کشاورزی و مشکلات آن‌ها فراهم شده و راه‌اندازی مرکز مطالعات کشاورزی و منابع طبیعی در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: چرا باید ۹۰ درصد کشاورزان ما در ورامین و پیشوا به روش سنتی کار کنند، وظیفه ما است که کمک کنیم، همان‌طور که در انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی دانشگاهیان در خدمت انقلاب و نظام بودند امروز هم همین‌طور است، باید هر جایی که نیاز باشد ورود کرده و نیاز به خارج را قطع کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ورامین و پیشوا به مسائل فرهنگی اشاره و اظهار کرد: در زمینه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین و پیشوا کارهای بزرگی انجام داده است، ما ساخت مسجد امام جعفر صادق(ع) با مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع را در این دانشگاه داشتیم، برگزاری همایش‌های مربوط به نماز در این دانشگاه برای چندمین سال این دانشگاه را به عنوان دانشگاه برتر معرفی کرده است.

تشکیل هسته‌های امر به معروف در دانشگاه

شیبانی اضافه کرد: در برگزاری مراسم دینی به ویِژه مراسم اعتکاف در مسجد دانشگاه موفق عمل شده است، تشکیل هسته‌های امر به معروف و نهی از منکر در داخل دانشگاه برای نخستین بار برای دانشجویان و کارکنان این هسته شکل گرفته و خود عزیزان وارد عمل شده‌اند.

این مسئول گفت: یکی دیگر از برنامه‌های فرهنگی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی است که در پایان سال ۹۳ برنامه‌های خود را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: برگزاری همایش نقش پیشگامان انقلاب اسلامی در قیام ۱۵ خرداد با همکاری صمیمانه ستاد ۱۵ خرداد از دیگر کارهای فرهنگی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین و پیشوا تصریح کرد: برگزاری جلسات هم اندیشی و کرسی‌های آزاداندیشی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و تاسیس مراکز دینی و مذهبی در دانشگاه از دیگر اقدامات فرهنگی بوده است، چرا که اولویت اصلی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین و پیشوا مسائل فرهنگی است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.