خانه » اخبار و رویدادها » رئیس دانشگاه آزاد واحد ورامین ـ پیشوا ابقا شد

رئیس دانشگاه آزاد واحد ورامین ـ پیشوا ابقا شد

13910914000019_PhotoA

به گزارش ورامین سیتی به نقل از فارس، طی حکمی  از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حسینعلی شیبانی در سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ـ پیشوا ابقا شد.
به گزارش ورامین سیتی به نقل از مهر، رییس دانشگاه آزاد ورامین- پیشوا گفت: تعداد رشته های کارشناسی ارشد این دانشگاه به ۲۲ رشته افزایش یافت و در تلاش هستیم تا رشته های بیشتری را در ورامین راه اندازی کنیم.

حسینعلی شیبانی اظهار داشت: در حال حاضر این واحد با درجه (جامع) دارای ۵ دانشکده کشاورزی، مامایی و پرستاری، ادبیات و علوم انسان،علوم پایه و علوم زیستی که در این پنج دانشکده بیش از ۹۰ رشته درسی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تدریس می شود.

این مسئول اضافه کرد: دانشگاه ورامین از مهم ترین دانشگاههای کشور است و حدود ۱۰۰ هزار مترمربع ساخت و ساز در این مرکز صورت گرفته است و بیمارستانی نیز توسط این واحد دانشگاهی در حال احداث می باشد و در صورت تکمیل، بیمارستان این مرکز به قطب پزشکی دانشگاهی تبدیل می شود.

وی بیان داشت: زمینی به مساحت پنج هکتار توسط شهرداری و شورای شهر ورامین در اختیار دانشگاه قرار داده شده است که اکنون پرونده در استانداری مراحل نهایی را طی می کند و در صورت موافقت استانداری، ساختمان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی ورامین-پیشوا در ورامین احداث می شود.

این مسئول عنوان کرد: تعداد رشته های کارشناسی ارشد این دانشگاه به ۲۲ رشته افزایش پیدا کرده است و امسال چهار نفر در مقطع دکتری در این دانشگاه تحصیل خود را آغاز می کنند.

شیبانی تأکید کرد: سیاست واحد ورامین – پیشوا این است که در شهرستانهای ورامین وپیشوا و استان به عنوان یک مرکز آموزش عالی در جهت توسعه و پیشرفت همه‌جانبه حرکت کرده و منطقه را به قطب آموزشی بسیار قوی تبدیل کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.