خانه » اخبار و رویدادها » همایش ملی یافته های نوین علوم زیستی در ورامین برگزار شد

همایش ملی یافته های نوین علوم زیستی در ورامین برگزار شد

با حضور مشاور عالی ریاست و رییس باشگاه پژوهشگران جوان ونخبگان دانشگاه آزاد اسلامی، نخستین همایش ملی یافته های نوین در علوم زیستی در واحد ورامین – پیشوا برگزار شد.

به گزارش ورامین سیتی به نقل از ایرنا، دراین همایش که روز شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا برگزار شد، شرکت کنندگان مقالات علمی خود را در زمینه علوم زیستی ارایه کردند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین – پیشوا در این همایش گفت: ارتباط مناسب دانشگاه با صنعت، فراهم کردن زمینه تولید علم وتوجه به اختراعات و اکتشافات می تواند رشد و و بالندگی علم را در کشور فراهم کند.

حسینعلی شیبانی گفت: دانشگاه آزاداسلامی واحد ورامین – پیشوا به عنوان قطب علمی کشاورزی جنوب شرق استان تهران با برگزاری ۴۵ همایش علمی و برگزاری کرسی های آزاداندیشی گام های مؤثری در ارتقای سطح علمی دانشجویان برداشته است.

وی درباره برگزاری همایش ملی یافته های نوین علوم زیستی در ورامین گفت: فراخوان این همایش از آبان ماه سال ۹۱ انجام شد و طی آن ۴۲۰ مقاله در گرایش های مختلف علوم زیستی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی افزود: با بررسی مقالات ارسال شده، ۲۰ مقاله به صورت پوستر ، ۲۰ مقاله به صورت سخنرانی و ۵۶ مقاله برای چاپ در کتاب و مجله انتخاب شد.

رییس باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان دانشگاه آزاد اسلامی نیز در این همایش گفت: هم اکنون ۵۳ هزار نخبه عضو باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی هستند.

کریم زارع افزود: تشویق جوانان به حضور در این مجموعه می تواند پویایی این باشگاه را فراهم کند و زمینه افزایش میزان ثبت اختراع و اکتشافات را باعث شود .

وی ادامه داد: تقویت پژوهش، گرایش دانشجویان و نخبگان به ثبت اختراع و توجه به مقوله فرهنگی می تواند زمینه رشد وبالندگی دانشجویان را فراهم آورده و باعث پیوند علم با صنعت شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شد.